شروع پروازهای ایران به ترکیه در دوره پساکرونا

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرهای خوبی در راه است …. طبق رایزنی های وزارت امور خارجه ترکیه با ایران به زودی شاهد بازگشایی مرزهای بین ایران و ترکیه خواهیم بود! با بازگشایی مرزها، بیشتر محدویت های اعمال شده در مرزهای زمینی و هوایی برداشته شده و گردشگران می توانند سفرهای خود را به کشور ترکیه از سر گیرند.

شروع پروازهای ایران به ترکیه در دوره پساکرونا

در طی ماه های گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، بسیاری از کشورها مرزهای خود را بسته و سفرهای زمینی و هوایی را لغو کردند. اما در طی هفته های اخیر و مذاکراتی که صورت گرفته است محدودیت ها به تدریج برداشته شده و کشورها در حال رایزنی برای از سرگیری پروازها و بازگشایی مرزهای خود هستند. در این بین طبق آخرین اخبار رسیده از رایزنی های وزرات امور خارجه ایران و ترکیه، خطوط هوایی بین دو کشور از تاریخ 1 AUG (11 مردادماه) بازگشایی شده و پروازها از سر گرفته می گردد. ()

اولین پروازها به استانبول در پساکرونا

در حال حاضر چند روزی ست که شرکت پروازهای روزانه خود در راستا تهران - استانبول را آغاز نموده است. البته تا قبل از باز شدن کامل مرزها تنها افرادی که دارای اقامت ترکیه باشند می توانند از این پروازها استفاده نمایند.

شرکت هواپیمایی قطر از معدود خطوط هوایی است که در دوران کرونا پروازهای خود را متوقف ننموده و همچنان با رعایت کامل قوانین بهداشتی پروازهای خود را به بیشتر نقاط جهان انجام می دهد. البته این شرکت نیز قوانین خاص خود را برای خرید بلیط دارد که برای اطلاع از آن می توانید با همکاران ما در واحد فروش بلیط در تماس باشید. این پروازها در تاریخ های معین و به مقاصد اروپا، امریکا و کانادا انجام می گردد. علاوه بر این خطوط هواپیمایی ترکیش هم اعلام نموده که به زودی پروازهای بین المللی خود را از سر خواهد گرفت.

پیش بینی می گردد که از تاریخ 1 AUG و با بازگشایی مرزها، سایر خطوط هوایی هم پروازهای خود را سر گرفته و تمامی مسافران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون محدودیت امکان سفرهای گردشگری به ترکیه را داشته باشند. البته طبق آخرین اخبار امکان تسریع در بازگشایی مرزها زودتر از موعد اعلام شده نیز امکان پذیر است. هرگونه خبر اعلام شده در این خصوص در اسرع وقت از طرف وبسایت و صفحه رسمی اینستاگرام آژانس هواپیمایی وبلاگ زیبا به آدرس SETAREHVANAK اعلام خواهد شد.

آغاز به کار کارگزاران تور ترکیه

با اعلام خبر بازگشایی مرزها کارگزاران نیز به تدریج فعالیت های خود را آغاز نموده اند. هتل های این کشور که در این چند ماه جای خالی گردشگران را حس می کردند دوباره به جنب وجوش افتاده و خود را برای استقبال از گردشگران آماده می نمایند. البته قطعا جهانی پساکرونا جهانیی متفاوت خواهد بود و هتل ها هم تمام کوشش خود را برای تطبیق خود با جهانی جدید و رعایت قوانین بهداشتی خواهند کرد. پس به شما اطمینان می دهیم که سفری امن و بی دغدغه را پیش رو خواهید داشت.

کارشناسان ما در واحد رزرواسیون نیز پس از چندین ماه وقفه فعالیت خود را از سر گرفته و با اعلام قیمت ها از طرف هتل های ترکیه در حال به روزرسانی پکیج های تور ترکیه می باشند. از این رو اگر شما هم دلتان برای سفرو حال و هوای استانبول، گشت وگذار در خیابان های این شهر دوست داشتنی و تفریحات آن تنگ شده می توانید از همین حالا خودتان را برای یک سفر عالی و مهیج به ترکیه آماده کنید.

پکیج های تور ترکیه در حال حاضر به روزرسانی شده و برای مشاهده آخرین تغییرات و قیمت های تور ترکیه می توانید به صفحه تورها در آژانس هواپیمایی وبلاگ زیبا مراجعه کنید. در این پکیج ها بهترین هتل های 4 و 5 ستاره استانبول قابل رزرو هستند و ما سعی نموده ایم که تمرکز خود را بیشتر بر روی هتل هایی که هواداران بیشتری در میان گردشگران ایرانی دارند قرار دهیم. در ضمن یادآوری می کنیم که همکاران ما در واحد تور ترکیه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در این زمینه هستند.

بازگشایی سواحل، کافه و رستوران های استانبول

دولت ترکیه از روز دوشنبه اول ماه ژوئن با بازگشایی، رستوران ها، کافه ها و بازار عظیم استانبول موافقت کرد. بر طبق این تصمیم مکان های عمومی استانبول با حفظ تمامی نکات بهداشتی که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام شده است فعالیت خود را آغاز کردند. این بازگشایی با مراسم رسمی صورت گرفته و در طی آن فرماندار استانبول و چند تن دیگر از مقامات دولتی ترکیه در مقابل درب بازار اصلی ایستاده و برای خیر و برکت و دفع بلا دعا خواندند.

تمامی مکان های عمومی و تفریحی استانبول از اواسط ماه مارچ و با شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمدند. خوشبختانه این اقدامات پیشگیرانه موثر واقع شده و در مهار ویروس و عدم شیوع آن نقش بسیار مهمی را ایفا کردند. در حال حاضر و با گذشت چندین ماه مکان های گردگشگری ترکیه از جمله سواحل، کافه ها، موزه ها و … به تدریج بازگشایی شده، کارمندان برسرکار برگشته و با رعایت قوانین بهداشتی آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

با برداشته شدن محدودیت های شهری، بازگشایی مرزها و آغاز به کار خطوط هواپیمایی به تدریج همه چیز به حالت عادی برگشته و امکان سفر به کشور ترکیه برای گردشگران ایرانی نیز به زودی فراهم می گردد. بنابراین می توانید برای اطلاع از آخرین خبرهای گردشگری و رزرو تور ترکیه با همکاران ما در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک

به "شروع پروازهای ایران به ترکیه در دوره پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای ایران به ترکیه در دوره پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید