استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و برترین سیستم آنلاین پشتیبانی می نماید

به گزارش وبلاگ زیبا، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده است که بازی استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و Rollback Netcode پشتیبانی می نماید.

استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و برترین سیستم آنلاین پشتیبانی می نماید

وجود قابلیت Rollback Netcode ابتدا به وسیله تامور حسین (Tamoor Hussain) از رسانه گیم اسپات، پس از آزمایش بازی اعلام شد. در نهایت او تایید رسمی کپ کام را در خصوص وجود این قابلیت دریافت کرد. با این حال توسعه دهندگان در خصوص کیفیت این ویژگی در مقایسه با استریت فایتر 5، توضیحات بیشتری ارائه نداده اند.

قابلیت رول بک نت کد ممکن است برای کسانی که با اصطلاحات بازی های مبارزه ای آشنا نباشند، کمی گنگ به نظر برسد. می توان گفت که این قابلیت در واقع راه حلی برای دور زدن تاخیر و لگ بازی است. با این قابلیت، ورودی و حرکت شما به وسیله بازی هنگام تجربه آنلاین پیش بینی می گردد، به طوری که هیچ نوع تاخیر خاصی در اجرای حرکات وجود نخواهد داشت. همین امر در خصوص حریف شما نیز صدق می نماید.

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در بیشتر موارد، رایانه حرکتی را که قرار است بهره ببرید، بسیار دقیق پیش بینی می نماید. هدف از این کار این است که تجربه بازی را بتوان تا حد امکان به انجام بازی چند نفره به صورت لوکال نزدیک کرد زیرا انجام به موقع حرکات و عدم تاخیر، در بازی های مبارزه ای بسیار حائز اهمیت هستند.

خوشبختانه به نظر می رسد که استریت فایتر 6 در حال شکل گیری به عنوان یک دنباله فوق العاده است و تا به اینجای کار از نسخه پنجم سری و بازی های مبارزه ای تازه، درس های زیادی گرفته است. همانطور که احتمالا می دانید استریت فایتر 5 فارغ از مسائل سرور، در دریافت ورودی های به موقع از کاربر و اجرای آن ها دچار مسائلی بود که باعث شده بود تا چیزی با نام واکنش های سریع در آن وجود نداشته باشد. از طرفی این نسخه تنها روی رایانه های شخصی و کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. حال با وجود قابلیت ذکر شده و کراس پلی، بازیکنان در هر پلتفرمی می توانند بدون مشکل زیادی با هم بازی نمایند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، علاوه بر معرفی گایل به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی، توسعه دهندگان اعلام نموده اند که بخش داستانی بازی فقط در مترو سیتی جریان نخواهد داشت. در حالی که تریلر رونمایی بازی این شهر را نشان می دهند، آن ها اعلام نموده اند که این حالت بازیکنان را به مکان های مختلفی می برد که همگی آزادانه قابل کاوش خواهند بود.

استریت فایتر 6 در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و برترین سیستم آنلاین پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استریت فایتر 6 از قابلیت کراس پلی و برترین سیستم آنلاین پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید