استقلال بهتر از این می گردد، نقطه ضعف آبی ها باید رفع گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، محمد نوازی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه آبی پوشان توانستند دو بازی خود را از جام حذفی و لیگ با برد به انتها برسانند البته هنوز استقلال به شرایط ایده آل نرسیده اما اعتقاد دارم آنها می توانند آرام آرام به یک تیم آماده و همواره برنده تبدیل شوند.

استقلال بهتر از این می گردد، نقطه ضعف آبی ها باید رفع گردد

وی ادامه داد: استقلال هنوز بد گل می خورد و این نقطه ضعفی است که باید هر چه زودتر رفع گردد. متأسفانه آبی پوشان توانایی لازم را برای نگه داشتن گل شان ندارند و استراماچونی باید با تمرینات ویژه ای که برای مدافعانش در نظر می گیرد، آنها را آماده تر از قبل کند.

نوازی اضافه نمود: هواداران استقلال هنوز از عملکرد تیمشان ناراضی هستند و نتوانسته اند چند بازی پیاپی از استقلال را با آرامش ببینند زیرا در هر بازی استقلال در دقایق پایانی گل دریافت نموده و باعث شده امتیازات زیادی را از دست بدهد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نقاط ضعف استقلال باید هر چه زودتر رفع گردد، توضیح داد: تیم فوتبال استقلال در مقابل گل گهر سیرجان شرایط به نسبت خوبی داشت ولی باید ببینیم صندلی گل گهر کجاست و توقع هواداران از استقلال چیست؟ این هواداران هستند که تیم را بزرگ می نمایند و به بازیکنان بزرگی می بخشند بنابراین بازیکنان هم باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و دل هواداران تیم را شاد نمایند.

وی در خصوص گل نزدن های مهاجمان استقلال گفت: عملکرد آنها ضعیف بوده، مرتضی تبریزی نتوانسته نمایش خوبی از خود نشان دهد و هنوز تمرکز لازم را در این فصل پیدا ننموده، شرایط برای او خوب نیست و باید بهتر و بهتر تمرین کند تا بتواند به مرز آمادگی کامل برسد البته احساس می کنم آرامش به اردوی استقلال بازگشته و استراماچونی نقش مؤثری در این آرامش دارد بنابراین باید این آرامش را به بازیکنانش هم انتقال داده و آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدارهای آینده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال بهتر از این می گردد، نقطه ضعف آبی ها باید رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بهتر از این می گردد، نقطه ضعف آبی ها باید رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید