استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!

به گزارش وبلاگ زیبا، در فصلی که استقلال در اوج به سر می برد و آنها بهترین خط حمله و بهترین مهاجمان لیگ را دارند، مرتضی تبریزی فصل خوبی را تجربه نمی کند و در بین مهاجمان این تیم کمترین کارایی را به لحاظ آماری داشته است.

استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!

احتمال این که تبریزی که بعد از چند هفته نیمکت نشینی، مقابل شهر خودر تنها در یک دقیقه پایانی بازی فرصت حضور در میدان پیدا کرد، در هفته چهاردهم فرصت دوباره ای پیدا کند زیاد است.

چهار اخطاره شدن شیخ دیاباته مهاجم محبوب استقلالی ها که هفته سیزدهم با تک گل 3 امتیازی اش این تیم را به صدر جدول رساند، بزرگترین چالش استقلال و استراماچونی در این ملاقات است. اما این موضوع می تواند فرصتی دوباره باشد برای مرتضی تبریزی که بتواند از غیبت دیاباته برای اثبات خودش استفاده کند.

تبریزی در حالت عادی یکی از گزینه های اصلی برای قرار دریافت در ترکیب ثابت استقلال در غیاب دیاباته است، مگر آن که تفکرات دیگری بر تیم حاکم باشد. البته باتوجه به فسخ قرارداد استراماچونی تعیین نیست سرنوشت ترکیب آبی ها چه می گردد.

ملاقات تیم های استقلال و پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید