امدادگران 16 استان در روز دوم رفاقت مهر با یکدیگر رقابت کردند

به گزارش وبلاگ زیبا، سیدجواد میرحسینی عصر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر از روز گذشته با حضور خواهران امدادگر از سراسر کشور به میزبانی یزد شروع شده و 300 نفر از خواهران امدادگر هلال احمر از سراسر کشور با هم رقابت می نمایند.

امدادگران 16 استان در روز دوم رفاقت مهر با یکدیگر رقابت کردند

وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو بخش تئوری و عملی برگزار می گردد، اضافه نمود: مسابقات ملی رفاقت مهر در بخش های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، CPR، ارزیابی معدوم، آتل بندی و باندا ژ برگزار می گردد و در هر رشته سه استان برتر انتخاب و معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه رقابت خواهران پنج روز به طول می انجامد، عنوان نمود: پس از سرانجام رقابت خواهران، 300 نفر از امدادگران برادر از سراسر کشور به استان یزد سفر خواهند کرد و آنها نیز به مدت پنج روز با یکدیگر رقابت می نمایند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امروز در دومین روز مسابقات رفاقت مهر در بخش نخست امدادگران استان های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، قزوین، مازندران، هرمزگان و کردستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اعلام کرد: در دور عصر این مسابقات نیز استان های خراسان رضوی، فارس، قم، بوشهر، کرمان، لرستان، گیلان و همدان با یکدیگر رقابت کردند.

میرحسینی یادآور شد: فردا نیز برنامه کویرنوردی برای شرکت نمایندگان در این برنامه در نظر گرفته شده و مراسم اختتامیه نیز قرار است از ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امدادگران 16 استان در روز دوم رفاقت مهر با یکدیگر رقابت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادگران 16 استان در روز دوم رفاقت مهر با یکدیگر رقابت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید