اندازه گیری قد افراد با آیفون 12 پرو

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت اپل اخیرا از خانواده آیفون 12 رونمایی کرد و گزارش ها حاکی از آن است که دوربین آیفون های 12 پرو شرکت اپل مجهز به اسکنر لیدار برای اندازه گیری قد افراد است.

اندازه گیری قد افراد با آیفون 12 پرو

به گزارش خبرگزاری وبلاگ زیبا به نقل از مک رومرز، اخیرا شرکت اپل(Apple) رویداد سال 2020 خود موسوم به Hi, Speed را برگزار کرد و از خانواده آیفون های جدید خود شامل آیفون 12، آیفون 12 پرو(pro)، آیفون 12 پرو مکس(pro max) و آیفون 12 مینی(mini) پرده برداشت.

بنابر گفته سایت مک رومرز آیفون های 12 پرو شرکت اپل از یک اسکنر لیدار جدید برای افزایش تجربه های واقعیت افزوده برخوردار است، اما این حسگر ویژگی منحصر به فرد دیگری را نیز امکانپذیر می کند و آن امکان اندازه گیری فوری قد هر فرد با استفاده از برنامهمژر(Measure) است. به گفته اپل، حتی می توانید قد فرد نشسته روی صندلی را نیز اندازه بگیرید.

وقتی برنامه مژر، شخصی را در نمایاب تشخیص می دهد ، به طور اتوماتیک قد او را از زمین تا بالای سر ، کلاه یا موهای آن شخص اندازه گیری می کند.

برای اندازه گیری قد شخص، برنامه مذکور را باز نموده و آیفون را در موقعیتی قرار دهید که شخصی که می خواهید قد او را اندازه بگیرید از سر تا پا در کادر دیده شود. پس از لحظه ای کوتاه، خطی با اندازه گیری قد در بالای سر فرد ظاهر می شود که قد فرد را(بسته به نوع معیار متری که شما در تنظیمات این برنامه انتخاب نموده اید) به فوت، اینچ یا سانتی متر به شما نشان می دهد.

دکمه شاتر/کلید دوربین دایره ای شکل که سمت راست و در پایین صفحه قرار گرفته است به شما امکان می دهد از شخص مورد نظر هنگامیکه قد اون نمایان شده عکس بگیرید و آن عکس را با وی به اشتراک بگذارید. فعلا دستگاه های مجهز به اسکنر لیدار از جمله مدل های آیپد پرو 2020 و آیفون 12پرو مکس دارای این قابلیت هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اندازه گیری قد افراد با آیفون 12 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه گیری قد افراد با آیفون 12 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید