برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در هفته اول دی، معرفی پژوهشگران برتر در روز پژوهش

به گزارش وبلاگ زیبا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران از برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در این دانشگاه در هفته اول دی ماه اطلاع داد و اضافه نمود: طی 2، 3 سال گذشته هر عضو هیئت علمی 3 محور تحقیقاتی خود را تعیین نموده و بر این اساس زمینه های تحقیقاتی دانشگاه را به زودی اعلام خواهیم کرد.

برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در هفته اول دی، معرفی پژوهشگران برتر در روز پژوهش

تورج محمدی در گفت وگو با وبلاگ زیبا با بیان اینکه رویدادهای مربوط به هفته پژوهش این دانشگاه در هفته آخر آذر ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت روز پژوهش، پژوهشگران برتر دانشگاه را معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین زمان برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری را هفته اول دی ماه اعلام نمود و گفت: این نمایشگاه در سطح ملی برگزار شده و ما نیز دستاوردهای پژوهشی خود را در سطح ملی به نمایش خواهیم گذاشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت سپس به تفاوت نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری با سال گذشته پرداخت و شرح داد: سال جاری فعالیت ها را به صورت دانشکده ای دسته بندی ننموده، بلکه شرکت های موفق ما در مراکز رشد، دستاوردهای فناورانه خود را در غرفه ها به نمایش خواهند گذاشت.

محمدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه جهت دهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه از 2 الی 3 سال پیش شروع شده است، این موضوع را فرآیندی زمان بر توصیف کرد و اضافه کرد: اعضای هیئت علمی طی 2، 3 سال گذشته محورهای تحقیقاتی خود را تعیین نموده اند که این موضوع بر شناسایی زمینه های تحقیقاتی دانشگاه نیز اثرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: به دنبال تعیین شدن محورهای تحقیقاتی اساتید، ظرفیت ها در سطح دانشگاه و بین دانشکده های مختلف شناسایی شده و بر این اساس محورهای تحقیقاتی دانشگاه را در زمینه هایی که امکان هم افزایی بین دانشکده ها وجود داشته باشد، اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در هفته اول دی، معرفی پژوهشگران برتر در روز پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در هفته اول دی، معرفی پژوهشگران برتر در روز پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید