برگزاری کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی

به گزارش وبلاگ زیبا، کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی از 18 تا 22 خردادماه جاری، به همت مرکز تحقیقات ژنتیک و با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تحت نظارت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در دانشگاه علوم بهزیستی برگزار می شوند.

برگزاری کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی

به گزارش وبلاگ زیبا، این کارگاه های آموزشی توسط اعضای هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و برای ارتقای علمی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حوزه های مختلف علوم زیستی از سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می شوند.

150 تن از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور طی پنج روز مباحث علمی با موضوع موضوع های آنالیز پیوستگی ژنی (Linkage analysis)، آشنایی با تکنیک و کاربردهای Array CGH، آشنایی با تکنیک و کاربردهای FISH، آنالیز داده های Whole Exome Sequencing، آشنایی با مفاهیم ویرایش ژنی با تکنیک CRISPR Cas و آشنایی با مدل آزمایشگاهی Drosophila Melanogaster را آموزش می بینند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، کارگاه های یادشده از ساعت 8:30 الی 12 روزهای 18 تا 22 خردادماه جاری در سالن فارابی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید