مشخص نقش شهرداری ها در مدیریت بحران، مسئولیت 17 مجموعه شهرداری ها در حوزه بحران

به گزارش وبلاگ زیبا، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به معین نقش شهرداری ها در مدیریت بحران، گفت: 17 مجموعه، سازمان و واحد در شهرداری ها در حوزه بحران و مدیریت بحران دارای مسئولیت هستند.

مشخص نقش شهرداری ها در مدیریت بحران، مسئولیت 17 مجموعه شهرداری ها در حوزه بحران

به گزارش وبلاگ زیبا، جمالی نژاد در حاشیه جلسه ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران کشور که پیش از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار گردید با حضور در جمع وبلاگ زیبا گفت: در راستای معین نقش شهرداری ها در مدیریت بحران قرار شد تا شهرداری ها به دو بخش کلانشهرها و شهرهای دیگر تقسیم شوند.

وی با بیان اینکه در قانون جدید مدیریت بحران نقش شهرداری ها در مدیریت بحران به خوبی پیش بینی شده است، اضافه نمود: در خصوص اکشن پلن باید بگویم که 17 مجموعه در شهرداری ها در حوزه بحران و مدیریت بحران دارای مسئولیت هستند. همچنین دو حوزه مدیریت بحران و آتش نشانی نیز در تمام شهرداری ها فعالند.

وی با اشاره به سطوح منطقه ای، محلی و ملی برای مدیریت بحران اظهارکرد: در سطوح ملی مسئولیت هماهنگی های سیاسی، امنیتی و نظایر آن بر عهده وزیر کشور است و مسئولیت هماهنگی ها نیز بر عهده شهرداری ها خواهد بود. این امر سبب می گردد که یک هماهنگی و یکپارچگی در مدیریت بحران ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشخص نقش شهرداری ها در مدیریت بحران، مسئولیت 17 مجموعه شهرداری ها در حوزه بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص نقش شهرداری ها در مدیریت بحران، مسئولیت 17 مجموعه شهرداری ها در حوزه بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید