خبرنگاران دستگیری عاملان سنگ پراکنی درآزادراه خلیج فارس ماهشهر

به گزارش وبلاگ زیبا، اهواز-خبرنگاران- فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: عاملان سنگ پراکنی در آزادراه خلیج فارس ماهشهر به سمت خودرو تریلر حامل بار شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری عاملان سنگ پراکنی درآزادراه خلیج فارس ماهشهر

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا پاپی شامگاه سه شنبه در بیان جزییات این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، از یک دستگاه خودرو سنگین در آزادراه خلیج فارس ماهشهر، که 2 جوان 18 و 19 ساله راکب یک دستگاه موتورسیکلت ، از روی پل رو گذر آزاد راه خلیج فارس به سمت خودرو تریلر حامل بار اقدام به سنگ پراکنی و شکستن یک جام شیشه جلو خودرو نموده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی نهاده شد.

وی اضافه کرد: در کمتر از 24 ساعت با کار اطلاعاتی، 2 نفر از عاملان آن به هویت معلوم در یکی از روستاهای ماهشهر شناسایی و توسط ماموران انتظامی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: در حال حاضر تمهیدات ویژه برای تامین امنیت راستا برای جلوگیری از اتفاقات مشابه ، اتخاذ و اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف نموده و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری عاملان سنگ پراکنی درآزادراه خلیج فارس ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری عاملان سنگ پراکنی درآزادراه خلیج فارس ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید