خبرنگاران ستاد انتخابات کشور: رای دهندگان مشخصات نامزدها را کامل و خوانا قید نمایند

به گزارش وبلاگ زیبا، تهران- خبرنگاران- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای از مردم خواست، مشخصات نامزدهای مدنظر خود را به صورت کامل و خوانا قید نمایند تا حق هیچ نامزدی ضایع نشود.

خبرنگاران ستاد انتخابات کشور: رای دهندگان مشخصات نامزدها را کامل و خوانا قید نمایند

در اطلاعیه شماره 30 ستاد انتخابات آمده است: هموطنان مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را به صورت کامل و خوانا قید نمایند تا حقی از نامزدها هنگام شمارش و محاسبه آرا ضایع نگردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به ماده 20 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات، خواهشمند است درهنگام نوشتن آرا، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام، نام خانوادگی، کد و یا شهرت وی است، به شکل کامل و خوانا قید نمایند تا حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و محاسبه آرا ضایع نگردد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای معین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و معین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می گردد.

در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ستاد انتخابات کشور: رای دهندگان مشخصات نامزدها را کامل و خوانا قید نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد انتخابات کشور: رای دهندگان مشخصات نامزدها را کامل و خوانا قید نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید