خیزش گرد و غبار در جنوب تهران و سه استان دیگر

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در استان های مرکزی، قم و جنوب تهران طی روز جاری اطلاع داد و گفت: منطقه زابل همچنان غبارآلود پیش بینی می گردد.

خیزش گرد و غبار در جنوب تهران و سه استان دیگر

احد وظیفه در گفت وگو با وبلاگ زیبا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز (11 شهریور) در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا (12 و 13 شهریور) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاقات زاگرس جنوبی، مناطقی از شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می گردد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و غبار خواهیم داشت، گفت: امروز و فردا (11 و 12 شهریور) در منطقه زابل طوفان گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وظیفه، امروز بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید در استان های مرکزی، قم و جنوب تهران دور از انتظار نیست. بنابراین احتمال گرد و غبار در پاره ای از این مناطق وجود دارد.

وی اضافه کرد: امروز شرق دریای خزر و طی فردا و پس فردا (12 و 13 شهریور) شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خاتمه در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (12 و 13 شهریور)، صاف، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و همراه با وزش باد یش بینی می گردد. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب، 30 و 20 درجه سانتیگراد و 32 و 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خیزش گرد و غبار در جنوب تهران و سه استان دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیزش گرد و غبار در جنوب تهران و سه استان دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید