در فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم

به گزارش وبلاگ زیبا، وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در سطح کشور هیچ مشکل و کمبودی در تامین اقلام ضروری مردم در بحث پروتئین ها به ویژه در زمینه فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ نداریم.

در فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زیبا، کاظم خاوازی شامگاه امروز در بازدید از مجموعه فراوری جوجه گفت: در حال حاضر مصرف گوشت مرغ در ایران برابر با دو برابر میزان میانگین مصرف جهانی گوشت مرغ است که باید آنالیز این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به التهابات بازار گوشت مرغ و تخم مرغ اضافه کرد: با هماهنگی فراوریکنندگان و ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ باید طبق ضوابط و شرایط حمایت از فراوریکنندگان و مصرف کنندگان انجام گردد.

خاوازی با بیان اینکه در زمینه فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم توضیح داد: در حال حاضر در سطح کشور هیچ مشکل و کمبودی در تامین اقلام ضروری مردم در بحث پروتئین ها به ویژه در زمینه فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ نداریم.

وزیر جهاد جهاد کشاورزی توزیع مستمر نهاده های دامی را در اولویت وزارت کشاورزی دانست و بیان نمود: وارد سازی نهاده های دامی به چرخه توزیع به موقع و در سریع ترین زمان با همکاری فراوریکنندگان به وسیله سامانه جامع و هدفمند یکی از مهم ترین و اساسی ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فراوری گوشت مرغ و تخم مرغ کمبودی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید