رسول پناه: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد است، قرار نیست بازیکنی جدا گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد بوده و هیچ بازیکنی قرار نیست جدا گردد.

رسول پناه: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد است، قرار نیست بازیکنی جدا گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ زیبا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه درباره پیروزی شب گذشته سرخپوشان مقابل فولاد و نزدیک شدن به قهرمانی اظهار کرد: شب گذشته بازی تیم را از نزدیک دیدم و از نمایش پرسپولیس لذت بردم. فکر می کنم تیم در نیمه دوم بازی متفاوتی انجام داد و خوشبختانه با این سه امتیاز گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

وی ادامه داد: بعد از بازی به رختکن رفتیم و چند دقیقه ای در جشن بازیکنان بودم. از بازیکنان و کادر فنی تشکر کردم که با کوشش و زحمت زیاد باعث خوشحالی طرفداران شدند و به کل اعضای تیم و کادر فنی هم تبریک گفتم.

رسول پناه گفت: این باعث افتخار است که پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و ما همواره قدردان این بازیکنان و همچنین کادر فنی خواهیم بود. از آقای گل محمدی سپاسگزارم که از وقتی آمده بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته؛ مطمئنا برنامه ما حفظ اسکلت این تیم برای فصل بعد است و فعلا هم به غیر از علیرضا بیرانوند عزیز که لژیونر شد، هیچ بازیکن دیگری قرار نیست جدا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسول پناه: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد است، قرار نیست بازیکنی جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: برنامه ما حفظ اسکلت پرسپولیس برای فصل بعد است، قرار نیست بازیکنی جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید