سامانه دادور در اداره کل میراث فرهنگی زنجان راه انداری شد

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات متقاضیان و صدور مجوزهای کسب و کار (سامانه دادور) در در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان راه اندازی شد.

سامانه دادور در اداره کل میراث فرهنگی زنجان راه انداری شد

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی گفت: سامانه نظارت و شکایات صدور مجوزهای کسب وکار (دادور) از یک سو امکان شکایت و پی گیری فرایندهای صدور مجوز را به عموم مردم و کسب وکارهای متقاضی دریافت مجوزهای کسب وکار به وسیله سامانه تحت وب و نرم افزار ویژه گوشی های هوشمند ارائه می نماید و از سوی دیگر، به وسیله داشبورد آن برای مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در حوزه حاکمیت امکان دریافت شکایات و بازخوردهای مردمی در خصوص وضعیت فرایند صدور مجوزهای کسب وکار به منظور رسیدگی و پاسخ گویی به مسائل مردم در این زمینه را فراهم می آورد.

او ادامه داد: مانه دادور قابل ارایه به وسیله شبکه اینترنت با داشبوردهایی برایمرکز ملی رقابت، استانداران و بالاترین مقام دستگاه های اجرایی مرتبط با صدور مجوز راه اندازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان اظهار کرد: متقاضیان دریافت مجوزهای کسب و کار در صورت طولانی شدن صدور مجوزها و دریافت هزینه های نامتعارف از سوی دستگاه های اجرایی می توانند در این سامانه به سه مرجع استانداری، عالی ترین مقام دستگاه دولتی و شورای رقابت شکایت نمایند.

او اضافه نمود: استانداری و عالی ترین مقام مسئول در مدت یک هفته باید با ارایه مستندات و استدلال قانونی جواب شاکیان را ارسال کند.

منبع: میراث آریا

به "سامانه دادور در اداره کل میراث فرهنگی زنجان راه انداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه دادور در اداره کل میراث فرهنگی زنجان راه انداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید