شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن درسار

به گزارش وبلاگ زیبا، اِدوین فن درسار، مدیر اجرایی آژاکس معتقد است ماتیس دلیخت و کریستیانو رونالدو شباهت هایی به هم دارند.

شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن درسار

به گزارش وبلاگ زیبا، ادوین فن درسار در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN در تمجید از ماتیس دلیخت 20 ساله که پس از اینکه در تابستان اخیر از آژاکس به یوونتوس ملحق شد و با مصدومیت جورجو کیه لینی به ترکیب اصلی بانوی پیر راه یافت، گفت: دلیخت با ذهنیتی که دارد همواره سعی در پیشرفت دارد و می خواهد بهترین فوتبالیست دنیا گردد. من پیش از این هم بازیکنانی اینچنینی را دیده ام که یکی از آنها هم تیمی پیشین خودم یعنی کریستیانو رونالدو است. من در منچستریونایتد کنار کریس بازی کردم و می دیدیم که او با چه جاه طلبی و سختکوشی در کوشش برای بهترین بودن است.

وی اضافه کرد: رونالدو و دلیخت جاه طلبی یکسانی دارند. ماتیس تنها 19 سال سن دارد و در آژاکس فوق العاده بود. او کاپیتان و صخره ما بود. در ایتالیا اما دلیخت باید زبان جدیدی بیاموزد و از هم تیمی های جدیدش هم باید شناخت پیدا کند. مصدومیت کیه لینی به او یاری کرد تا به ترکیب تیم راه پیدا کند، اما این ممکن است باعث گردد که فشار بیشتری روی شانه های او بیفتد.

دلیخت که در تابستان اخیر با وجود داشتن پیشنهاداتی از باشگاه هایی همچون منچستریونایتد و بارسلونا، راهی یوونتوس شد، در فصل جاری در 7 بازی از رقابت های مختلف برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن درسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت دلیخت و رونالدو به هم از دید فن درسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید