لیبی، دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد

به گزارش وبلاگ زیبا، رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی دیدار مسئولان این دولت با طرف های خارجی را به اجازه قبلی از این شورای منوط کرد.

لیبی، دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زیبا به نقل از تارنمای الوسط - لیبیا فایز السراج رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی با صدور بیانیه ای بیان کرد: وزیران، نمایندگان وزارتخانه ها، روسای موسسات و سازمان های عمومی و هر مسئولی که به طور رسمی با دولت وفاق ملی در ارتباط است، از این به بعد مجاز نیستند با طرف های خارجی در بیرون از مرزهای لیبی دیدار یا در نشست های آنان شرکت نمایند مگر اینکه اجازه قبلی از شورای ریاستی داشته باشند.

در این بیانیه که صبح امروز در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده آمده است: این اقدام به منظور ساماندهی عملکرد دستگاه های دولتی و جلوگیری از ضرر و زیان رساندن به منافع عمومی انجام شده است.

دولت وفاق ملی در بیانیه خود تصریح نموده است: چنانچه مسئولی با رعایت مقررات وزارت خارجه و با کسب اجازه قبلی در یک نشست برون مرزی شرکت و یا با مقامات بیگانه دیدار کند، باید گزارشی از این نشست یا ملاقات تهیه و به مقامات ذیربط ارائه دهد.

از سوی دیگر درگاه اینترنتی اخبار آفریقا به نقل از شورای شهر ترهونه لیبی نوشت: پهبادهای مجهز به بمب و راکت دولت وفاق ملی بامداد امروز مناطق مسکونی این شهر را هدف حملات خود قرار دادند.

این شورا در صفحه فیسبوک خود اضافه کرد: این اولین باری نیست که مناطق مسکونی و غیرنظامی ترهونه هدف حملات هوایی قرار می گیرد. این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی در مورد غیرنظامیان است و ما خواستار خاتمه دادن هرچه سریع تر به اینگونه حملات هستیم.

شهر ترهونه در 80 کیلومتری جنوب شرقی طرابلس قرار گرفته است و دومین شهر بزرگ لیبی محسوب می گردد که تحت سیطره نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیبی، دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبی، دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید