مدیریت سبک های رزمی غیرفعال تغییر می نماید

به گزارش وبلاگ زیبا، افشین چگینی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مهمترین کاری که در دستور کار داریم ارزیابی دائمی عملکرد سبک های تحت پوشش است. به همین منظور جدول شاخص اندازه گیری تدوین و به زودی در اختیار مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت و کار عملیاتی آن وارد فاز اجرایی خواهد شد.

مدیریت سبک های رزمی غیرفعال تغییر می نماید

وی ادامه داد: عملکرد تمامی سبک ها در سال 98 توسط واحد سنجش، آمار و اندازه گیری که به تازگی در فدراسیون فعال شده طبق همین جدول شاخص ها آنالیز می گردد. برنامه فدراسیون ایجاد انگیزه و بالابردن توان فنی سبک های مختلف است در همین رابطه سبک هایی که عملکرد ضعیفی داشته باشند بر اساس صندلی سبک، گروه، کمیته و یا انجمن اگر لازم باشد دستخوش تغییر مدیریت خواهند شد.

دبیر فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی اضافه نمود: سالهای قبل هم در مورد سبک هایی با عملکرد سوال برانگیز از این دست تصمیم ها گرفته می شد و در صورتی که شاخص های مدنظر فدراسیون تأمین نگردد، بر اساس مسئولیت قانونی خود مدیریت سبک ها را تغییر خواهیم داد.

چگینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان که به زودی فدراسیون وارد فاز جدیدی در مورد صدور احکام فنی، داوری و مربیگری خواهد شد، گفت: هیه کارت عضویت برنامه دیگر ماست. کارتی که شامل همه مشخصات از قبیل سوابق مربیگری، داوری، کمربند، قهرمانی و… در آن تغریف شده و به نوعی شناسنامه ورزشی رزمی کاران است. رزمی کاران از همه استان ها به صورت آنلاین ثبت نام نموده و اقدامات لازم برای صدور کارتها و تحویل به ورزشکاران نیز فراهم شده است. تمامی مربیان، داوران، قهرمانان و ورزشکاران سبک های مختلف تعبیه شده و داشتن آن برای همه الزامی است.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی اضافه نمود: نکته مهم اینکه مشخصات بیمه ورزشی روی این کارت هوشمند ثبت خواهد شد.پس از برگزاری جلسات متعددی که با دوستان در فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم، از این پس مشخصات و تعداد بیمه شدگان ورزشی به وسیله سبک های مختلف قابل استخراج است. یکی از شاخص های مهم ارزشیابی سبک ها همین آمار بیمه شدگان است.

چگینی در سرانجام گفت: سایت جدید فدراسیون هم به زودی راه اندازی و در دسترس همه سبک ها و هیأت ها قرار می گیرد و به وسیله آن بحث صدور احکام و کارت های عضویت آنلاین انجام گردد تا مراجعه به فدراسیون کاهش پیدا کند. در واقع امور جاری فدراسیون را به سمت الکترونیکی شدن می بریم. بر همین اساس کلیه سبک ها، انجمن ها، کمیته ها یا گروه های تحت پوشش به وسیله اتوماسیون اداری با فدراسیون مرتبط می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت سبک های رزمی غیرفعال تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت سبک های رزمی غیرفعال تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید