نشست مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با استادان و پژوهشگران برگزار گشت

به گزارش وبلاگ زیبا، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در نشستی با جمعی از اساتید، نویسندگان، شاعران و پژوهشگران محلی منطقه هورامان دیدار کرد.

نشست مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با استادان و پژوهشگران برگزار گشت

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کردستان، در این دیدار سیدمحسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی این استان ضمن تأکید بر تعامل و همکاری نخبگان محلی در زمینه تکمیل پرونده ثبت جهانی هورامان، از اقدامات اجرا شده شده در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

او ضمن ابراز خرسندی از دیدار و مصاحبت با نخبگان منطقه هورامان، گفت: هورامان یکی از مناطق مهم و درخور توجه استان کردستان است که پس از ثبت جهانی، به یک منطقه گردشگری و فرهنگی شاخص در سطح کشور و جهان تبدیل خواهد شد و این موضوع علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، موجب حفظ فرهنگ، تاریخ، معماری، ادبیات و... این منطقه و موجبات آشنایی اقوام و ملل مختلف با فرهنگ هورامان را فراهم می سازد.

علوی افزود: اداره کل میراث فرهنگی کردستان تمامی جوانب فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معماری و… در تدوین پرونده ثبت جهانی هورامان را مد نظر خواهد داشت و در این زمینه پذیرای هرگونه راه چاره و پیشنهاد سازنده از جانب نخبگان هورامی خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "نشست مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با استادان و پژوهشگران برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با استادان و پژوهشگران برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید