نوار ناکامی نماینده خرمشهر در دسته اول قطع شد

به گزارش وبلاگ زیبا، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر عصر شنبه بعد از تحمل چهار شکست متوالی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انگیزه بالایی مقابل تیم فوتبال 90 ارومیه به میدان رفتند تا سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود نمایند.

نوار ناکامی نماینده خرمشهر در دسته اول قطع شد

بازیکنان کارون در نیمه نخست به یک گل دست یافتند اما این گل از سوی داور مردود اعلام شد و 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، حملات بازیکنان کارون خرمشهر به کسب یک ضربه پنالتی در دقیقه 58 انجامید و امیرمحمد عبادزاده مدافع 90 ارومیه نیز در پی ارتکاب این خطای پنالتی کارت قرمز دریافت کرد. پنالتی را حمید نعمتی نواخت اما سنگربان تیم میهمان این ضربه را مهار کرد و توپ برگشتی را هم با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد.

بازیکنان کارون خرمشهر که برای پیروزی در این مسابقه بی تاب بودند، حملات شان روی دروازه تیم 90 ارومیه را ادامه دادند و انتها در دقیقه 90 صاحب ضربه پنالتی دیگری شدند. حامد سرلک این پنالتی را با ضربه ای زمینی به زاویه سمت چپ دروازه تیم 90 ارومیه تبدیل به گل کرد تا بازی با یک گل به سود کارونی ها پایان پیدا کند.

تیم کارون خرمشهر که پس از برکناری اکبر میثاقیان موقتا توسط مرتضی بچاری مربی بومی راهنمایی می گردد، با کسب سه امتیاز در این مسابقه خانگی، جمع امتیازاتش را به عدد 13 رساند و در رده نهم جدول لیگ یک نهاده شد.

تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در این بازی با ترکیب: میکائیل ایمن تراج، علی مغنمیان، محسن آقایی، جابر یوسفی، حمید نعمتی، محمد مهدی عسکری، حامد سرلک، علی پورمحمد، علی هزامی پور، احسان تاییدی و محمدجواد محمدی در برابر حریف نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نوار ناکامی نماینده خرمشهر در دسته اول قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوار ناکامی نماینده خرمشهر در دسته اول قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید