چرا پرسپولیس ساعت بازی برگشت با کاشیما را عوض نکرد؟

به گزارش وبلاگ زیبا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کاشیما در ژاپن با دو گل مغلوب شد. خیلی از کارشناسان بر این عقیده بودند که برگزاری بازی در ساعت 9:30 به وقت تهران (ساعت 15 به وقت توکیو) یکی از عوامل اصلی افت پرسپولیس در نیمه دوم و شکست نماینده ایران در این مسابقه بوده است.

چرا پرسپولیس ساعت بازی برگشت با کاشیما را عوض نکرد؟

بعد از سرانجام بازی رفت هم صحبت هایی درباره تغییر زمان بازی برگشت به تلافی اقدام ژاپنی ها مطرح شد. این مسابقه قرار است ساعت 18:30 شنبه هفته بعد برگزار گردد. در چند روز گذشته این سئوال برای طرفداران مطرح است که چرا پرسپولیس این مسابقه را دیرتر برگزار نمی کند تا زمان مسابقه با ساعاتی که ژاپنی ها به صورت معمول در خواب شبانگاهی هستند، همزمان گردد و این مسئله عملکرد تیم کاشیما را تحت تاثیر قرار بدهد.

این موضوع حتی به فکر مسئولان باشگاه پرسپولیس هم رسیده بود تا شرایط را با رایزنی با AFC برای تغییر زمان بازی و برگزاری آن در ساعت 8 شب فراهم نمایند اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان با این ایده مخالفت نموده است.

برانکو که برای به دست آوردن جام قهرمانی آسیا با پرسپولیس انگیزه زیادی دارد به مسئولان پرسپولیس دو دلیل را برای مخالفتش عنوان نموده است. برانکو اعلام نموده است بازیکنان پرسپولیس به بازی در ساعت 18:30 عادت دارند و با این شرایط هماهنگ تر هستند. از سوی دیگر برانکو تاکید نموده است که با دیر برگزار شدن مسابقه، این امکان برای بازیکنان تیم کاشیما فراهم می گردد که بیشتر و راحت تر با زمان و شرایط تهران تطبیق پیدا نمایند و وقت بیشتری برای استراحت و ریکاوری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا پرسپولیس ساعت بازی برگشت با کاشیما را عوض نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس ساعت بازی برگشت با کاشیما را عوض نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید