22 پلیس به دلیل درگیری با معترضان در اوکراین مجروح شدند

به گزارش وبلاگ زیبا، مسکو - خبرنگاران - وزارت کشور اوکراین اعلام نموده است که در جریان زد و خورد گروهی از فعالان سیاسی با ماموران پلیس در اوکراین، 22 نفر مجروح شدند.

22 پلیس به دلیل درگیری با معترضان در اوکراین مجروح شدند

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از توئیتر وزارت کشور اوکراین، این حادثه در شهر چرکاسی اتفاق افتاده است و 19 تن از نیروهای پلیس راهی بیمارستان شده اند.

خبرگزاری ریانووستی نیز امروز درباره این حادثه نوشت: فعالان سیاسی از گروه های ملی گرای تندرو، در شهر چرکاسی اوکراین سعی کردند به محل برگزاری نشست انتخاباتی پترو پروشنکو رئیس جمهوری فعلی اوکراین نفوذ نمایند که با مقاومت پلیس روبرو شدند و درگیری شروع شد.

لازم به ذکر است در کیف پایتخت اوکراین نیز بیش از یک هزار و 500 نفر از فعالان سیاسی عضو احزاب ملی گرای اوکراین در مقابل دفتر ریاست جمهوری اوکراین دست به تجمع اعتراضی زدند.

شرکت نمایندگان در این تظاهرات خواهان پیگرد قضایی مقام های حکومتی شدند چرا که معتقدند آنها در حیف و میل بودجه ارتش اوکراین دست داشته اند.

معترضان خواهان محاکمه اولگ گلادکوفسکی معاون سابق دبیر شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین و پسرش هستند که گفته می گردد مبالغ کلانی از بودجه نظامی اوکراین را حیف و میل کردند.

بر اساس گزارش رسانه ها، معترضان در مرکز کی یف با ماموران امنیتی و پلیس درگیر شدند که بر اثر آن سه مامور امنیتی مصدوم شدند.

اروپام*391*1346*

منبع: ایرنا

به "22 پلیس به دلیل درگیری با معترضان در اوکراین مجروح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 پلیس به دلیل درگیری با معترضان در اوکراین مجروح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید