Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی استیشن4 و ایکس باکس وان می آیند

به گزارش وبلاگ زیبا، این طور که به نظر می رسد، قرار است دو شماره قدیمی هیتمن به کنسول های نسل فعلی بیایند. خبرگزاری Gematsu به تازگی کشف نموده است که دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution در نظام رده بندی سنی اروپا، برای کنسول های پلی استیشن4 و ایکس باکس وان رده بندی سنی شده اند.

Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی استیشن4 و ایکس باکس وان می آیند

به نظر می رسد که با نسخه های جدیدی از این دو بازی طرف باشیم و اطلاعات منتشر شده، درست باشند. اسم شرکت Warner Bros Entertainment به عنوان تهیه کننده دو بازی درج شده است. شرکت برادران وارنر کمتر از یک سال است که تهیه کنندگی مجموعه بازی های هیتمن را بر عهده گرفته و دو بازی Blood Money و Absolution هر کدام با تهیه کنندگی شرکت های دیگری ساخته و وارد بازار شده بودند.

بازی Hitman: Blood Money که قسمت چهارم این مجموعه بازی ها محسوب می گردد، در سال 2006 روی پلتفرم های پلی استیشن2، ایکس باکس، ایکس باکس360 و کامپیوتر وارد بازار شد. این بازی روندی بسیار عمیق و پیچیده را به مجموعه هیتمن وارد کرد؛ روندی شگفت انگیز که در قسمت بعدی شاهد آن نبودیم.

بازی بعدی یعنی Hitman: Absolution در سال 2012 روی پلی استیشن3، ایکس باکس360 و کامپیوتر عرضه شد. روند این بازی در مقایسه با قسمت های قبلی، خطی تر بود و آزادی عمل کمتری به بازی کننده داده می شد، ولی این روند خطی در خدمت قصه خوب بازی بود که در قسمت های دیگر وجود نداشتند.

احتمالا به زودی باید منتظر رونمایی نسخه های جدیدی از این دو بازی باشیم. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هر دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution در حال حاضر روی ایکس باکس وان و با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility اجرا می شوند.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی های هیتمن به اسم Hitman 2 هفته آینده وارد بازار می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی استیشن4 و ایکس باکس وان می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی استیشن4 و ایکس باکس وان می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید