برند سوئدی لوازم خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شد

به گزارش وبلاگ زیبا، ایکیا، برند محبوب لوازم خانگی سوئدی، اعلام نمود که از وسائل نقلیه پاک برقی و الکتریکی به منظور تحویل اجناس و محصولات سفارشی مشتریان استفاده خواهد نمود.

برند سوئدی لوازم خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شد

به گزارش وبلاگ زیبا، به نقل از وب سایت bloombergquint، این روزها که شرکت های خودروسازی بسیاری در دنیا به دنبال توسعه و فراوری خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست برقی و الکتریکی هستند، حالا شرکت ایکیا – برند محبوب سوئدی فعال در حوزه لوازم خانگی و محصولات خانه – به تازگی عنوان نموده که می خواهد از این پس نقل و انتقال محصولات و کالاهای سفارش داده گردیده توسط مشتریانش را از طریق وسائل نقلیه برقی به دستشان برساند.

به نظر می رسد که این تصمیم در راستای استقبال همگانی و بی نظیر مردم و شهروندان کشورهای مختلف بویژه اروپایی ها از خودروهای پاک برقی اتخاذ گردیده است و طبق گفته یکی از مقامات ارشد این شرکت بزرگ، در عرض مدت سه سال آینده بیش از 60 درصد حمل و نقل و انتقالات محصولات و اجناس برند ایکیا (IKEA) از طریق وسائل نقلیه برقی در سراسر کشور سوئد و به زودی در کشورهای متعدد تحت پوشش آن صورت خواهد پذیرفت.

این برند سوئدی در زمینه لوازم خانگی، فراوری و فروش مبلمان و سایر محصولات فعالیت می نماید و در بسیاری از کشورهای مختلف دنیا دارای فروشگاه های رسمی است. بسیاری از کشورهای دنیا قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیش تر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به فراوری انبوه برسانند.

بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا عزم خود را برای فراوری انبوه خودروهای برقی جزم نموده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی نموده اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودروهای پاک، موجب گردیده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیش تر رونمایی نمایند.

دولت های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، فراوری و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (حدودا دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برند سوئدی لوازم خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند سوئدی لوازم خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید