بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدودسازی طبقات مرفه بسته گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدود سازی طبقات مرفه بسته گردد که کاری ممکن است.

بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدودسازی طبقات مرفه بسته گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، حسینعلی حاجی دلیگانی در همایش انقلابیون جوان گلپایگان که در اداره ارشاد این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: اولویت اصلی مسائل اقتصادی مردم است، اکنون مردم در تب وضعیت اقتصادی می سوزند. قیمت افسار گسیخته، کسادی کسب و کار و فراوری و کاهش قدرت خرید مردم سبب گردیده است که دخل و خرج ها با هم هماهنگ نباشد.

وی ادامه داد: افرادی که در دستگاه های حساس مانند صنعت معدن و تجارت، گمرک و ... هستند به نوعی با فساد اقتصادی که دارند به مسائل موجود دامن می زنند.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون بالاترین اختیار و اجازه به رئیس جمهور داده گردیده است، در طول تاریخ ایران هیچ رئیس جمهوری به اندازه رئیس جمهور فعلی اختیار نداشته است.

حاجی دلیگانی با اشاره به این که شورای هماهنگی اقتصادی هر تصمیمی بگیرد عین قانون است؛ یعنی می تواند قوانین موجود کشور را برای مدتی تعطیل و قوانین جدیدی را وضع کند ابراز ادعا کرد: اما براساس خبرهای ما از این اختیار به درستی استفاده نمی گردد، دچار روزمرگی گردیده است و هر وزیری که می خواهد امتیازی بگیرد وارد شورا می گردد. دبیرخانه این شورا نیز به درستی سازماندهی نگردیده است.

وی خاطر نشان کرد: این مسائل در کشورهای دیگر هم وجود دارد، اما مدیران آنها دلسوزانه کار می نمایند، ما نیز به مدیرانی نیاز داریم که شب خود را از روز تشخیص ندهند. مردم تقصیری ندارند، مشکل از ما است، دویده ایم جایگاه را گرفتیم و حاضر هم نیستیم جای خود را با دیگری عوض کنیم، مجلس باید عرضه داشته باشد و کار خود را انجام دهد.

نماینده شاهین شهر میمه و برخوار در مجلس توضیح داد: کنترل نقدینگی فقط اراده می خواهد؛ ضمن اینکه اصلاح نظام بانکی و مدیریت بر بازار امری شدنی است؛ به شرطی که رودربایستی ها را کنار بگذاریم و نخواهیم افرادی را که دنبال رانت هستند راضی کنیم.

حاجی دلیگانی تاکید نمود: بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدودسازی طبقات مرفه بسته گردد که کاری ممکن است. اکنون هر کارگاه کوچک صنفی و کارخانه ای در حال تعطیل شدن است که جلوگیری از این اتفاق نیازمند اراده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدودسازی طبقات مرفه بسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه دولت در سال 98 باید به نفع طبقات ضعیف و محدودسازی طبقات مرفه بسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید