بونجاح در اوج آمادگی، استقلال در حال آماده سازی

به گزارش وبلاگ زیبا، بونجاح با رساندن تعداد گل های خود به عدد 35 حالا با یک گل اختلاف از کریستیانو رونالدو در سال 2018 به عنوان بهترین گلزن دنیا نیز شناخته می گردد.

بونجاح در اوج آمادگی، استقلال در حال آماده سازی

به گزارش وبلاگ زیبا ، استقلالی ها دوران آماده سازی خود را با همه کاستی ها برای رویارویی با السد قطر پشت سر می گذارند و السد قطر و مهاجمانش در اوج آمادگی خود مشغول رکوردشکنی و موفقیت هستند. بازی یکشنبه شب السد مقابل الشحانیه و گلزنی بغداد بونجاح در این بازی، نمونه بارز سطح آمادگی بالایی است که السد در مقابل استقلال دارد.

بغداد با گلی که به الشحانیه زد، آغازگر جشنواره گل السد مقابل رقیب خود شد و بار دیگر فاصله اش با نزدیک ترین رقبا در جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان را بیشتر کرد. ادامه درخشش او با پیراهن رقیب استقلال در آسیا کارشناسان و هواداران این تیم را مجاب به انتخاب لقبی جدید برای آقای گل آسیا و لیگ ستارگان کرد.

بونجاح با رساندن تعداد گل های خود به عدد 35 حالا با یک گل اختلاف از کریستیانو رونالدو در سال 2018 به عنوان بهترین گلزن دنیا نیز شناخته می گردد. او از سوی هواداران السد و کارشناسان و رسانه های دوحه لقب جنگجوی صحرا را به خود اختصاص داده است تا روزهای خوش ملی پوش الجزایری ادامه داشته باشد.

160 – 10

منبع: ایران ورزشی

به "بونجاح در اوج آمادگی، استقلال در حال آماده سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونجاح در اوج آمادگی، استقلال در حال آماده سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید