توسعه اینترنت در روستاها به رشد خدمات الکترونیکی منتج می گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، بهروز رزمی عصر یکشنبه در جلسه تدوین برنامه های عملیاتی برای استارتاپ های فعال استان اردبیل اضافه نمود: طی سال های اخیر اقدامات گسترده ای در بحث شناسایی فضای کسب و کار ICT ، برنامه ریزی جهت ایجاد زمینه رشد و بازار سازی برای این کسب و کارها اجرا شده و در کوشش هستیم تا این فضا توسعه یافته و زمینه اشتغالزایی را برای طیف گسترده ای از جوانان در سطح استان را به وجود بیاوریم.

توسعه اینترنت در روستاها به رشد خدمات الکترونیکی منتج می گردد

به گفته وی ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار در استان یکی از بزرگترین رسالت های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

رزمی ضمن برشمردن اکوسیستم های به وجود آمده استارتاپی حوزه ICT ، یادآور شد: برای اینکه اشتغال پایدار صورت بگیرد باید موانع و مسائل موجود در جهت رشد و گسترش زیست بوم های استارت آپی مرتفع شده تا تسهیلگری های لازم برای استارتاپ ها ایجاد گردد.

رزمی ضمن ابراز امیدواری از همکاری متقابل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و پارک علم و فناوری اضافه نمود: امید داریم با همکاری همدیگر و برنامه ریزی عملیاتی در سال 98 شاهد رشد و افزایش شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه ICT باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از ایجاد و توسعه اشتغال با بهره گیری از فناوری اطلاعات، اضافه نمود: محور اصلی شرکت های دانش بنیان بر پایه دانشجویان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شکل گرفته و بسیاری از شرکت هایی که امروز توانستند رشد بالایی داشته باشند از دل همین جوانان بیرون آمدند.

ابراهیم پور اضافه نمود: پارک علم و فناوری از طرح هایی که موجب ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و زمینه ساز اشتغال می گردد استقبال و حمایت می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توسعه اینترنت در روستاها به رشد خدمات الکترونیکی منتج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه اینترنت در روستاها به رشد خدمات الکترونیکی منتج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید