درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی برای برگزاری انتخابات کشتی

به گزارش وبلاگ زیبا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز با حضور در خانه کشتی تهران از نزدیک شاهد تمرینات اعضای تیم های ملی کشتی آزادی و فرنگی بودند.

درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی برای برگزاری انتخابات کشتی

در حاشیه این بازدید، محمد بنا و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربیان تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد برای دقایقی خطاب به وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک خواهان روشن شدن هر چه زودتر تکلیف مجمع عمومی فدراسیون کشتی شدند.

محمد بنا در این راستا گفت: این اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی و آغازی برای حضور در رقابت های جهانی و المپیک است. ما پیش از هر چیز به آرامش احتیاج داریم تا بتوانیم با روحیه و انگیزه کامل به تدارک و آماده سازی بپردازیم. راه سختی تا المپیک داریم. در نتیجه از شما مسئولین و متولیان ورزش خواهش می کنیم برای ما فضایی آرامش را آماده کنید. در این خصوص امیدواریم وضعیت فدراسیون هر چه سریعتر تعیین گردد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: خوشحالیم که امروز میزبان وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هستیم. این اتفاقی بود که سالها رخ نداده بود. خودتان به خوبی می دانید که کار سختی را پیش رو داریم و من هم همچون سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی فضایی آرام را برای کشتی گیران طلب می کنم.

وی گفت: تجربه نشان داده هر وقت کشتی در تاریخ ورزش موفق بوده ورزش ایران موفق بوده و برعکس هر گاه کشتی در میادین بزرگ ناکام مانده ورزش ایران ضربه خورده است. در نتیجه امیدواریم به کشتی به عنوان پیشانی ورزش ایران توجه بیشتری گردد و هر چه سریعتر زمینه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی برای برگزاری انتخابات کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی برای برگزاری انتخابات کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید