شجاع: هیچ کس به کار ما ایمان نداشت، جز طرفداران

به گزارش وبلاگ زیبا، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با نمایشی موفق توانست از نظر آماری بهترین مدافع این فصل لقب گیرد. او از شرایط سخت پرسپولیس می گوید و البته یک قرار جذاب با طرفداران می گذارد: مسیر سختی تا فینال پشت سر گذاشتیم و هیچ کس به کار ما ایمان نداشت به جز طرفداران و کادرفنی و بازیکنان. ما می دانستیم که می توانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم و برای همین تا آخرین توان جنگیدیم. باور کنید آخرین توان ما بود و اگر ذره ای کم گذاشتیم طرفداران ببخشند. نشد اما ما تسلیم نمی شویم و روزهای خوب پرسپولیس تمام نخواهد شد و دوباره خواهیم جنگید. خوشحالیم که طرفداران به ما ایمان دارند و در کنار آنها به بزرگترین افتخارات فکر می کنیم. مطمئن باشید سال آینده برای آنها جبران خواهیم کرد و به قهرمانی آسیا خواهیم رسید. این یک وعده نیست و ما نشان داده ایم که قادر به انجام کارهای بزرگ هستیم و اگر خسته و توان مان تمام نمی شد در همین فصل به آن می رسیدیم.

شجاع: هیچ کس به کار ما ایمان نداشت، جز طرفداران

خلیل زاده درباره عدم حضورش در لیست تیم ملی علیرغم عملکرد مثبتی که در این فصل داشته گفت: هیچ چیزی برای مردم کشورمان ارزشمندتر از پرچم کشورمان و پیراهن تیم ملی نیست. من نیز همیشه عاشق پرچم و پیراهن تیم ملی کشورم هستم و دوست دارم بتوانم عضوی از آن باشم. شاید هنوز آنطور که باید خوب نبوده ام و کوششم را بیشتر خواهم کرد تا در پرسپولیس خیلی بهتر از این هم باشم. نظر سرمربی تیم ملی همیشه محترم است و به آن احترام می گذارم.

خلیل زاده با توجه به مسیری که طی دو فصل اخیر پشت سر گذاشته اند، چقدر امیدوار است در فصل آینده دست شان به جام برسد گفت: این خیلی حسرت برانگیز بود که در آزادی و در یکقدمی جام و در حالی که آن را جلوی چشم مان می دیدیم به آن نرسیدیم. اما وجدان مان راحت است که یک درصد هم از توان مان کم نگذاشتیم و واقعا دیگر آنجا نشد. چرا قهرمان نشویم؟ ما فصل گذشته به نیمه نهایی رسیدیم. بدشانسی بزرگی آوردیم و نشد. سال جاری هم در فینال و با تیمی که خسته شده بود و هر روز یک نفر کم می شد. مطمئن باشید برای فصل آینده این برای ما رویا نخواهد بود و کوشش خواهیم کرد تا به آن برسیم.

شجاع با تشکر از طرفداران بانویی که در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند گفت: این یکی از اتفاقات خوب ورزشگاه آزادی بود و خوشحالم که آنها نیز در کنار ما حاضر بودند. امیدوارم این حمایت و حضور همیشگی باشد و مطمئنا مردم ایران اینقدر از فرهنگ غنی هستند که هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد.

2

منبع: ایران ورزشی

به "شجاع: هیچ کس به کار ما ایمان نداشت، جز طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع: هیچ کس به کار ما ایمان نداشت، جز طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید