شکست شاگردان سیچلو با حضور معروف

به گزارش وبلاگ زیبا، تیم والیبال سیه نا در دیداری تدارکاتی در پیش فصل سری A ایتالیا شکست خورد.

شکست شاگردان سیچلو با حضور معروف

به گزارش وبلاگ زیبا ، تیم والیبال اِما ویلاس سیه نا که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران را به عنوان پاسور اصلی در سری A ایتالیا در اختیار دارد در دومین بازی خود تدارکاتی خود در تورنمنت یادبود نونو جینو در 3 ست متوالی مغلوب حریف خود شد.

سیه نا با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 31 بر 29 از گلوبو بانکا شکست خورد. سعید معروف در این بازی 2 امتیاز برای تیمش کسب کرد. هدایت سیه نا بر عهده خوان سیچلو، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران است. سیچلو در فصل گذشته هدایت سیه نا در سری B ایتالیا را بر عهده داشت که توانست به همراه این تیم به سری A صعود کند. سیچلو پس از صعود تیمش، در اولین اقدامات در جهت تقویت ترکیب، سعید معروف را به عنوان پاسور اصلی به ایتالیا برد و کاپیتان تیم ایران در فصل پیش رو در این تیم توپ خواهد زد.

معروف پیش از این تجربه بازی در زنیت کازان روسیه را هم در کارنامه دارد که به همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ روسیه و همینطور باشگاه های اروپا نیز رسید.

مسابقات والیبال سری A ایتالیا از یکشنبه 22 مهر ماه آغاز می شود و تیم های کاستلانا، ورونا و سیه نا از بازیکنان ایرانی سود خواهند برد. کاستلانا مجتبی میرزاجانپور را در اختیار دارد، ورنا مرتضی شریفی را هم به خدمت گرفته تا در کنار معنوی نژاد دارای دو بازیکن ایرانی باشد و سیه نا هم که سعید معروف را در ترکیب خواهد داشت.

4، 230

منبع: ایران ورزشی

به "شکست شاگردان سیچلو با حضور معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست شاگردان سیچلو با حضور معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید