قوچان نژاد: الزام باشد در رده بندی شرکت می کنیم، رئیس جدید والیبال مدیریت حاشیه بداند

به گزارش وبلاگ زیبا، سرمربی تیم پیغام مشهد با بیان اینکه در صورت الزام برای بازی رده بندی لیگ حضور خواهند داشت، گفت: کار سخت است اما تیم ملی می تواند پیروز باشد.

قوچان نژاد: الزام باشد در رده بندی شرکت می کنیم، رئیس جدید والیبال مدیریت حاشیه بداند

جبار قوچان نژاد در گفت و گو با وبلاگ زیبا، در مورد خبرهای روزهای اخیر مبنی بر تصمیم دو تیم پیغام و کاله برای عدم حضور در بازی رده بندی لیگ برتر والیبال، شرح داد: اگر برای حضور در بازی رده بندی ملزم باشیم به قانون احترام گذاشته و در این بازی شرکت می کنیم چون تابع قانون هستیم، در غیر این صورت با توجه به شرایط موجود تصمیم داریم شرکت نکنیم.

او ادامه داد: پس از آنکه نامه آقای عطایی به دست ما رسید در مذاکرات دو باشگاه به این تصمیم رسیدیم که مقام سوم مشترک را قبول کنیم چون بازی در این دیدار برای هیچکدام از تیم ها نتیجه خاصی ندارد و اگر قرار است بازی رده بندی برگزار گردد بهترین کار ایجاد انگیزه برای تیم ها است.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تیم پیغام مشهد تمرینات خود را برگزار می نماید؟ اظهار کرد: صادقانه بگویم خیر. تمرینات ما برگزار نمی گردد اما اگر احتیاج به حضور ما در بازی رده بندی باشد تمام قد به قانون احترام گذاشته و در این دیدار شرکت می کنیم.

او در مورد محروم شدن محمد موسوی نیز گفت: این تصمیم واقعاً بی انصافانه بود اما می دانیم که همه این تصمیمات ریشه در گزارش ناظر بازی دارد که کاملاً ناجوانمردانه گزارش داده است. اینکه طرفداران ورامین از ابتدای بازی تا آخر بازی بر علیه من و موسوی شعار دادند جریمه اش فکر نمی کنم 5 میلیون تومان باشد چون طرفداران ما در بازی با خاتم تنها یک بسته تخمه را به زمین انداختند که نتیجه آن یک جلسه محرومیت طرفداران بود. در ورامین که هم فحش دادند هم وسایل پرت کردند با 5 میلیون کار را جمع کردند که عجیب است.

سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد اضافه نمود: طبق قانون پس از اتمام بازی ناظر حق ندارد تا آن منطقه از زمین جلو بیاد و موسوی هم چون او را نشناخته بود اندکی او را به عقب راند که فکر نمی کنم جریمه اش محرومیت در روز پیش از بازی باشد. نمی دانم این مسائل از کجا است اما امیدوارم هر چه سریع تر به این حرکات غیر حرفه ای رسیدگی گردد چون زیبنده والیبال ایران نیست.

گزینه دبیری فدراسیون والیبال در مورد شرایط تیم ملی برای پیروزیت در سال آینده نیز گفت: کار برای تیم ملی سخت تر شده است و باید کوشش زیادی را انجام دهیم تا نتایج خوبی حاصل گردد. شاید دیر شده باشد اما همانطور که قبلاً که گفته ام هیچ چیز غیر ممکن نیست و با اندکی کوشش بیشتر والیبال می توان پیروز باشد.

او همچنین در مورد رئیس آینده فدراسیون والیبال نیر شرح داد: از نظر من رئیسی که می آید باید مهم ترین موضوع یعنی مدیریت شرایط و خصوصاً حواشی را خوب بلد باشد. بحث دیگری هم که باید به آن توجه کند بحث اسپانسرینگ است که از مهم ترین موضوعات برای بازگشت والیبال به روزهای اوج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قوچان نژاد: الزام باشد در رده بندی شرکت می کنیم، رئیس جدید والیبال مدیریت حاشیه بداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: الزام باشد در رده بندی شرکت می کنیم، رئیس جدید والیبال مدیریت حاشیه بداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید