محسن هاشمی: از هیچ کمکی به ورزشکاران جانباز و معلول دریغ نمی کنیم

به گزارش وبلاگ زیبا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد که این شورا از هیچ کمکی به ورزشکاران جانباز و معلول دریغ نخواهد کرد.

محسن هاشمی: از هیچ کمکی به ورزشکاران جانباز و معلول دریغ نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ زیبا، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی معلولان اعزامی به بازی های پاراآسیایی اندونزی گفت: برای من افتخاری بود که امروز خدمت این عزیزان رسیدم، عزیزانی که قرار است تا چند روز دیگر عازم جاکارتا شوند. با وضعیتی که در اردوی تیم وزنه برداری دیدم فکر می کنم ملی پوشان می توانند مدال های خود را که زیاد هم هست حفظ و حتی بیشتر نمایند.

وی اضافه نمود: ما در شورای شهر اهمیت ویژه ای به آسیب های اجتماعی می دهیم و یکی از مسائل مهم در این حوزه ورزش است. البته شهرداری بیشتر در بخش ورزش همگانی فعالیت می نماید، اما سعی می کنیم در حوزه معلولان بیشتر در بحث ورزش قهرمانی در میدان حاضر شویم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کمیته ورزش شورای شهر حتماً مسائل مربوط به این گونه ورزشکاران را پیگیری خواهد نمود و از هیچ کمکی دریغ نمی نماید.

هاشمی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص مناسب سازی اماکن مختلف برای معلولان گفت: وظیفه های زیادی به ما اعلام گردیده است که سعی می کنیم در بخش های مختلف به آنها عمل کنیم. در حوزه ساختمان سازی کوشش گردیده این مناسب سازی انجام گردد، اما در سطح شهری و پیاده روها هنوز آن شرایط مطلوب به وجود نیامده است که باید این کار انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محسن هاشمی: از هیچ کمکی به ورزشکاران جانباز و معلول دریغ نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن هاشمی: از هیچ کمکی به ورزشکاران جانباز و معلول دریغ نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید