نگرانی عارف از کوشش عده ای برای ایجاد کینه در خانواده انقلاب

به گزارش وبلاگ زیبا، رئیس فراکسیون امید طی یادداشت اینستاگرامی به مناسبت هفته وحدت از کوشش عده ای برای ایجاد و تعمیق کینه در داخل خانواده انقلاب اظهار نگرانی کرد و گفت: این گونه خنجر برداشتن و یاران انقلاب را نشانه دریافت چه حاصلی برای نظام اسلامی دارد؟

نگرانی عارف از کوشش عده ای برای ایجاد کینه در خانواده انقلاب

به گزارش وبلاگ زیبا، در یادداشت اینستاگرامی محمدرضا عارف به مناسبت هفته وحدت مطرح میخوانیم: هفته وحدت که با بهره گیری از مفاد دو روایت سنی و شیعه درباره ولادت پیامبرعظیم الشان اسلام از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول اعلام شد، می تواند منشأ برکت و وحدت و همدلی و همراهی نه تنها در جمهوری اسلامی ایران که در سراسر دنیا اسلام باشد.

پایه وحدت این است که انسان ها، مساوی و دارای امتیازات و امکانات برابر باشند. نباید آن قدر بر فرعیات تکیه کرد که اصول به فراموشی سپرده گردد. اگر ایران سرافراز و مقتدر را برای همه میخواهیم باید همه در دردها، مسائل و شیرینیها اشتراک داشته باشیم.

از طرفی برای تفرقه و جنگ داخلی در کشورهای اسلامی از سوی دشمنان کوشش می گردد و از طرفی حرکت وحشتناک اسلام هراسی در سطح افکار عمومی مطرح میگردد. این درد مشترک دنیا اسلام است که باید در برابر آن حساس و متحد باشیم. بدانیم که پیشرفت های کشورهای اسلامی در عرصه دانش و علوم و فنون باعث خوشحالی دنیا اسلام می گردد. امروز در مقطعی هفته وحدت را جشن می گیریم که کشور ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی در درون خانواده انقلاب نیازمند است. در سال های بعد از انقلاب در برابر حوادث ناگواری که می توانست کیان نظام را به مخاطره بیاندازد همدلی و اتحاد و همبستگی بین مردم و حاکمیت بود که ترفندهای بدخواهان ملت ایران را ناکام گذاشت .به عنوان عضوی از خانواده انقلاب باید نگرانی خودم را از برخی نغمه های شوم تفرقه و نقار که متاسفانه از داخل کشور شنیده می گردد و تداوم آن منجر به شکاف بین ملت و حاکمیت می گردد اعلام کنم.اینگونه خنجر برداشتن و یاران انقلاب را نشانه دریافت چه حاصلی برای نظام اسلامی دارد؟آیا جزایجاد کینه و تعمیق آن نتیجه ای حاصل می گردد؟کاری نکنیم که در قطار انقلاب سرنشینانش با برخوردهای حذفی یکی بعد از دیگری گوشه نشین شوند که مطمئنا گوشه نشینی یاران انقلاب برای نظام اسلامی خطرناک است. اگر درست به قانون برگردیم و به خصوص کسانی که پاسدار و نگهبان قانونند، با سلیقه های خاص خود، قانون را تفسیر و تبیین ننمایند وکاملا بیطرفانه و با سعه صدر با مسایل برخورد نمایند، قانون اساسی خود مهم ترین مبنایی است که می تواند در جامعه ما وحدت را در عین کثرت ایجاد کند.

با تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و میلاد ششمین امام معصوم، امام جعفر صادق (ع) به امت اسلامی و ملت ایران، امیدوارم مسلمانان دنیا به اتحاد عمیق و مداوم در همه اصول مسلم اسلام برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نگرانی عارف از کوشش عده ای برای ایجاد کینه در خانواده انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی عارف از کوشش عده ای برای ایجاد کینه در خانواده انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید