کار سختی مقابل راه یاب داریم، تیم جوانی هستیم

به گزارش وبلاگ زیبا، در خاتمه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم سپیدار مازندارن بدون پیروزی در مکان یازدهم جدول رده بندی واقع شده است و این هفته در یک بازی سخت به مصاف تیم راه یاب ملل سنندج، تیم رده چهارمی جدول رده بندی خواهد رفت.

کار سختی مقابل راه یاب داریم، تیم جوانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپیدار مازندران در مصاحبه با وبلاگ زیبا، درباره نتایج کسب شده تیمیش تا سرانجام هفته پنجم گفت: شرایط بسیار سخت و دشواری را در رقابت های لیگ برتر داریم، با توجه به نخستین حضورمان در رقابت ها با حریفان قدرتمندی روبرو می شویم که چندین دوره در مسابقات حضور دارند و بازیکنان با تجربه خوبی در اختیار دارند.

سارا آذری در ادامه اضافه نمود: ترکیب تیم ما بازیکنان جوان است که حدود 90 درصد آنها بازیکنان بومی هستند. سایر بازیکنان غیر بومی نیز خود را با شرایط مالی تیم سازگار نموده اند. در واقع تیم ما از پتانسیلی که دارد استفاده می نماید.

وی درباره عدم کسب پیروزی تا سرانجام هفته پنجم گفت: متاسفانه موفق نشدیم پیروزی کسب کنیم اما عملکرد بازیکنان از بازی نخست تا بازی پنجم بسیار متفاوت بوده و روند رو به رشدی داشته اند. عدم تجربه و استرس بازیکنان در بازی آنها تاثیر داشته است و پس از دریافت گل در مسابقه بازیکنان هماهنگی خود را از دست می دهند. رفته رفته شرایط بازی تیم بهتر خواهد شد. مقابل تیم های ملوان و ایلام بازی قابل قبولی داشتیم. به هر حال تیم و باشگاه جوانی داریم که برای کسب نتییجه احتیاج به زمان دارد.

آذری تاکید نمود: امیدوارم به زودی در کسب امتیاز نیز موفق عمل کنیم. هفته ششم رقابت ها با تیم راه یاب ملل دیدار خواهیم داشت. این تیم سرمربی تیم ملی نوجوانان و بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد که برای کسب مقام در رقابت های لیگ آمده است. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، مخصوصا که راه یاب هفته پیش مقابل ملوان شکست خورده و برای کسب 3 امتیاز به زمین خواهد آمد و این کار ما را دو چندان سخت تر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار سختی مقابل راه یاب داریم، تیم جوانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سختی مقابل راه یاب داریم، تیم جوانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید