آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ زیبا، آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار به مدت سه روز به صورت مجازی از 8 تا 10 مهر ماه برگزار می گردد.

آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ زیبا، آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار می گردد.

در این مراسم آشنایی با دانشگاه شیراز، آشنایی با ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه شیراز، برنامه های کاربردی، مجذوب کننده و متنوع کارگاه های متنوع آموزشی و فرهنگی، مسابقات هیجان انگیز و قرعه کشی از بین شرکت کنندگان با مبلغ بیش از 200 میلیون ریال جایزه نقدی با حضور مسئولین، کارآفرینان، گروه های دانشجویی و بهترین های دانشگاه شیراز پنج شنبه 8 مهر ساعت 10 تا 11:30 و 16 تا 17:30، آدینه 9 مهر ماه ساعت 10 تا 11:30 و 16 تا 17:30، شنبه 1400/07/10 ساعت 12 تا 13:30 و 17 تا 18:30 از https://www.aparat.com/farhangi.shirazu/live به صورت پخش زنده خواهد بود.

شایان ذکر است، با توجه به اهمیت و ضرورت مطالب ارائه شده در برنامه سه روزه، شرکت تمامی دانشجویان ورودی نو در این برنامه ها الزامی است در خاتمه این برنامه سه روزه، آزمون مجازی از کارگاه های آموزشی و مطالب ارائه شده برگزار خواهد شد که ملاک صدور گواهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید