ادامه بارش ها در غرب و مرکز سواحل خزر

به گزارش وبلاگ زیبا، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش های پراکنده تا شنبه هفته آینده در نوار غربی و مرکز استان های ساحلی دریای خزر ادامه دارد.

ادامه بارش ها در غرب و مرکز سواحل خزر

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز سه شنبه گفت : امروز (12 شهریور) در استان های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا شنبه هفته آینده در مرکز و غرب سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و اردبیل بارش های پراکنده داریم که بعد از ظهر و شب ها در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انتظار بارش های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی انتظار می رود.

  • گرد و خاک در جنوب غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز جنوب غرب بیشتر در استان خوزستان باد و گرد و خاک محلی رخ می دهد که تا حدودی موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می گردد، برای سه روز آینده منطقه زابل باد نسبتا شدید خواهد داشت.

به گفته وی، امروز و فردا دریای خزر و غرب و مرکز آب های خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

  • وزش باد در تهران

گودرزی اضافه کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 22 بود و بیشینه دمای امروز تهران به 33 درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: اهواز با دمای 48 درجه و بندرعباس 41 درجه بالای صفر، شهرکرد با دمای 8 درجه و ارومیه 11 درجه بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادامه بارش ها در غرب و مرکز سواحل خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در غرب و مرکز سواحل خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید