اهدای فیلم آر یو والیبال به موزه کمیته بین المللی المپیک

به گزارش وبلاگ زیبا، محمد بخشی کارگردان فیلم کوتاه آر یو والیبال بیان نمود: پوستر امضا گردیده فیلم کوتاه آر یو والیبال به همراه نسخه دی وی دی آن به کمیته بین المللی المپیک ارسال شد.

اهدای فیلم آر یو والیبال به موزه کمیته بین المللی المپیک

وی اضافه نمود: قرار است در ماه نوامبر و زمانی که توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک به کشور سوییس بازمی گردد این فیلم طی مراسمی به موزه کمیته بین المللی المپیک اهدا گردد.

کارگردان فیلم کوتاه آر یو والیبال در انتها اظهار کرد: طبق صحبت های انجام گردیده، قرار است در بهار سال آینده از بنده و برخی از عوامل فیلم در محل کمیته بین المللی المپیک با حضور توماس باخ قدردانی گردد.

محمد بخشی پیش از این از ساخت سه اپیزود دیگر این فیلم و تبدیل آن به یک اثر بلند سینمایی خبر داده بود.

وی از احتمال مشارکت اسپانسر خارجی برای این اثر خبر داده و گفته بود که در حال مصاحبه و رایزنی با چند اسپانسر خارجی هستند که در صورت نهایی شدن این فیلم به صورت یک اثر چهار اپیزودی فراوری و توزیع می گردد.

فیلم کوتاه داستانی آر یو والیبال درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرز درگیر می شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این 2 گروه باز می نمایند و ... .

در آر یو والیبال هنرمندانی چون نعیم شیخ محبوبی، یاسمین صلحی، حامد ندری، ابراهیم عموره، مهدی حسینی و محسن داداش زاده ایفای نقش می نمایند.

این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی محمد بخشی و تهیه نمایندگی نیما ربیعی و مشاور کارگردانی احمد شجاعیان فراوری گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اهدای فیلم آر یو والیبال به موزه کمیته بین المللی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای فیلم آر یو والیبال به موزه کمیته بین المللی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید