برای اولین بار در ایران: آدینه سیاهِ کالاهای اساسی خانوار

به گزارش وبلاگ زیبا، خبرنگاران، فروشگاه اینترنتی خبرنگاران میخواهد برای اولین بار در ایران آدینه سیاه کالاهای اساسی را برگزار کند. خبرنگاران تخفیفات ویژه ای را برای کالاهای مصرفی و روزانه مردم مثل حبوبات، چای، مرغ و … در نظر گرفته است. خبرنگاران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به فشار مالی که اقشار ضعیف جامعه با آن روبرواند، در اقدامی متمایز و نوآورانه، برای آدینه سیاه تخفیفاتی تا 55% را در گروه کالاهای اساسی مردم در نظر گرفته است که کاربران می توانند بسیاری از کالاهای مصرفی خود را به نصف قیمت از خبرنگاران تهیه نمایند.

برای اولین بار در ایران: آدینه سیاهِ کالاهای اساسی خانوار

کالاهایی که به وسیله بیشتر فروشگاه های داخلی و خارجی در آدینه سیاه با تخفیف عرضه خواهند شد، در دسته کالاهای لوکس قرار می گیرند یا جزو کالاهایی اند که روی جلد، قیمت ندارند. مسئله دیگر این است که بیشتر فروشگاه ها کالاهایی را با تخفیف عرضه می نمایند که قدیمی یا در انبارشان اضافی است. اما بیشتر اقلام موجود در سوپرمارکت آنلاین وبلاگ زیبا جزو کالاهای مصرفی و روزمره مردم محسوب می شوند، مانند انواع روغن، لبنیات، چای و … . سوپرمارکت اینترنتی وبلاگ زیبا از ابتدای فعالیتش تمام کوشش خود را برای تهیه کالاهای با تاریخ روز و از برند های خوش نام موجود در بازار (فامیلا، اکتیو و …) به کار گرفته است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اغلب افراد به علت عدم آشنایی با حجم فروش در آدینه سیاه، معمولا در این روز با مشکلاتی روبرو شده و حتی ممکن است حراج های فوق العاده ای را از دست دهند. شما نیز به منظور برخورداری از تخفیفات ویژه وبلاگ زیبا در آدینه سیاه بهتر است قبل از آغاز حراجی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • حتما ثبت نام خود در فروشگاه اینترنتی وبلاگ زیبا را انجام داده و از تکمیل آن مطمئن شوید
  • در خصوص کالایی که قصد خرید آن ها را دارید، از قبل تحقیق نموده و رنگ، برند و سایر ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • در شبکه های اجتماعی سوپرمارکت آنلاین وبلاگ زیبا عضو شوید تا از زمان دقیق آغاز حراجی و کالاهای دارای تخفیف آگاه شوید

حراج وبلاگ زیبا در روز آدینه، دوم آذر آغاز شده و تا سرانجام روز شنبه سوم آذر ادامه خواهد داشت. در آدینه سیاه می توانید کالا های مورد احتیاج خود را با تخفیفاتی تا سقف 55 درصد از فروشگاه اینترنتی وبلاگ زیبا تهیه کنید. وبلاگ زیبا برای تمامی کالاهای اساسی (مواد غذایی، نوشیدنی ها، خواربار، بهداشت فردی و خانگی و…) تخفیفات بسیار جذابی را در نظر گرفته است. پیش بینی می گردد با توجه به استقبال فوق العاده مردم از حراج وبلاگ زیبا در آدینه سیاه، کالاهایی که تخفیف خورده اند در لحظات اولیه حراج ناموجود شوند. به همین منظور، شما می توانید با مراجعه به صفحه آدینه سیاه در سایت سوپرمارکت آنلاین وبلاگ زیبا و وارد کردن شماره تماس خود، سریع تر از همه از زمان آغاز حراج بزرگ وبلاگ زیبا آگاه شوید.

منبع: اُکالا

به "برای اولین بار در ایران: آدینه سیاهِ کالاهای اساسی خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین بار در ایران: آدینه سیاهِ کالاهای اساسی خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید