بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ زیبا، در جریان سفر دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با حضور استاندار اصفهان، مدیرعامل بنیاد برکت، اعضای هیأت مدیره و معاونان این بنیاد، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار نجف آباد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مقامات لشکری و کشوری، خانواده معزز شهیدحججی و جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، مجتمع آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی با ظرفیت پذیرش 900 دانش آموز افتتاح شد.

بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید

ساخت 5 مدرسه به نام شهدای مدافع حرم

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تأکید کرد.

مخبر دو ویژگی شاخص در شهدا را کلید حل مسائل ذکر کرد و گفت: شهدا از جهان دل بریده اند و از مرگ هراس نداشته اند.

وی توضیح داد: همان طور که رهبر انقلاب نیز اشاره داشتند، شهیدحججی شهدای مدافع حرم را نمایندگی کرد و چه خوب نماینده ای بود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: به نام چهار شهید مدافع حرم دیگر نجف آباد، چهار مدرسه دیگر در این شهر ساخته می گردد. هم چنین یک دبیرستان 12 کلاسه به نام شهدای فاطمیون در نجف آباد بنا خواهد شد.

مخبر با اشاره به فعالیت ها و خدمات 25 گانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه های مختلف، از جمله توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق محروم، گفت: چهار مرکز تخصصی درمان سرطان را در سطح کشور در دست احداث داریم که یکی از این مراکز در نجف آباد ساخته خواهد شد.

او یادآور شد: با وجود همه فعالیت ها و خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش های مختلف از جمله اقدامات اجتماعی، عام المنفعه و زیربنایی، این ستاد توان اصلی خود را بر مقوله اشتغال آفرینی متمرکز نموده است.

مخبر توضیح داد: ایجاد اشتغال به منظور محرومیت زدایی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی را در رأس فعالیت های خود داریم و اقتصاد مقاومتی را با مردمی کردن اقتصاد قابل تحقق می دانیم.

امام جمعه نجف آباد نیز ساخت مجتمع آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی را حاصل یک همت جهادی دانست و بیان نمود: ساخت این مجموعه بزرگ در زمان کم تر از 10 ماه، نتیجه کار جهادی و شبانه روزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت، نهادهای استانی و سازمان نوسازی مدارس است.

در ادامه، استاندار اصفهان با تجلیل از صندلی رفیع شهید محسن حججی، گفت: همیشه مدیون این شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم دین این بزرگان را ادا کنیم.

استاندار اصفهان هم چنین از عملکرد مناسب بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اشتغال زایی، محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف آباد به دست دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یک هزار و یک صد و یازدهمین پروژه آموزشی برکت به بهره برداری رسید.

برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان 12 کلاسه ، ساختمان دبیرستان دوره اول 9 کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره دوم 9 کلاسه است و ظرفیت پذیرش 900 دانش آموز را دارد، بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه گذاری شده است.

مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف آباد، از دیگر امکانات جانبی تکمیلی هم چون سالن آمفی تئاتر، کتاب خانه، نمازخانه، سالن ورزشی، فضاهای جانبی، محوطه های بازی و ... بهره می برد.

لازم به شرح است، پیش از افتتاح این مجتمع، دکتر مخبر و هیأت همراه، مزار شهدای والامقام این شهرستان را زیارت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین مرکزآموزشی فرهنگی دانش آموزی اصفهان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید