به علت قرنطینه اجباری دولت تصمیم دارد نرخ برق مصرفی را 50 درصد کاهش دهد

به گزارش وبلاگ زیبا، دولت فورد اعلام نموده است که از 18 ژانویه به مدت 21 روز هزینه برق را به نرخ 8.2 سنت برای هر کیلووات ساعت کاهش می دهد.

به علت قرنطینه اجباری دولت تصمیم دارد نرخ برق مصرفی را 50 درصد کاهش دهد

طبق اعلام دولت، نرخ کاهش یافته که کمتر از نصف هزینه نرخ روزانه فعلی است، به صورت 24 ساعته اعمال می گردد و به طور اتوماتیک برای حساب های مسکونی و بعلاوه حساب های مربوط به کسب و کارهای کوچک اعمال می گردد.

دولت انتاریو بعلاوه در طول موج دوم همه گیری در زمستان گذشته، نرخ برق را به نرخ غیر زمان اوج کاهش داد، اما در طول موج سوم همه گیری در آوریل این کار را نکرد.

تصمیم این شرکت برای احیای قیمت گذاری با نرخ ثابت در حال حاضر بخشی از مجموعه گسترده تری از ابتکارات اعلام شده به وسیله دولت فورد برای حمایت از کسب و کارها و افراد به علت تعطیلی های اجباری است. این تعطیلی ها حداقل تا 27 ژانویه قابل اجرا خواهد بود.

دولت این استان بعلاوه متعهد شده است که برای یاری به کسب وکارهای کوچک در معرض تعطیلی، یاری هزینه 10 هزار دلاری جهت پوشش هزینه ها ارائه می دهد. کسب و کارهای کوچک به هر کسب و کاری با کمتر از 100 کارمند گفته می گردد.

کسب وکارهای واجد شرایط برای یاری هزینه 10هزار دلاری نو شامل سالن های ورزشی، موزه ها، تئاترها و بارها و رستوران ها هستند.

این یاری هزینه برای سایرکسب و کارها، مانند فروشگاه های خرده فروشی، که مجاز به باز ماندن با ظرفیت 50 درصد هستند، اعمال نخواهد شد.

هر کسب وکاری که از برنامه کاهش هزینه های کسب وکار انتاریو در طول موج های اولیه همه گیری بهره مند شده باشد، نیازی به دوباره درخواست دوباره ندارد و در صورت واجد شرایط بودن این کسب و کارها، انتظار دریافت وجه در فوریه را داشته باشند.

منبع: خبرکانادا

به "به علت قرنطینه اجباری دولت تصمیم دارد نرخ برق مصرفی را 50 درصد کاهش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به علت قرنطینه اجباری دولت تصمیم دارد نرخ برق مصرفی را 50 درصد کاهش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید