تاریخ انتشار کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 تعیین شد؛ پلتفرم ها هنوز اعلام نشدند

به گزارش وبلاگ زیبا، بازی کال آو دیوتی: جنگاوری مدرن 2 (Call of Duty Modern Warfare 2) یکی از برترین عناوین این مجموعه است. حال چندی پیش اعلام شد که اکتیویژن در پی ساخت بازسازی آن مانند شماره 1 است. شرکت سازنده جنگاوری مدرن 2، اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بوده و اعلام نموده که در تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) آن را عرضه خواهد نمود. هنوز اینکه روی کدام دستگاه ها عرضه خواهد شد، اعلام نشده است.

تاریخ انتشار کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 تعیین شد؛ پلتفرم ها هنوز اعلام نشدند

تعدادی تصویر تازه نیز از این بازی منتشر شد که کاراکترهای اصلی جنگاوری مدرن 2 را نشان می دهد. مجموعه کال آو دیوتی با عرضه جنگاوری مدرن 2 به ریشه های اصلی خود باز خواهد گشت. در این مدت کال آو دیوتی چندان خوب عمل نکرده و دو عنوان آخر آن با انتقادهای بسیاری روبرو شدند. نکته اینجاست که کال آو دیوتی در این میان بازسازی عناوین قبلی خود را عرضه می نماید و با استقبال بسیار خوبی روبرو می گردد.

جنگاوری مدرن 1 در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 عرضه شد. این بازی به شدت با استقبال خوبی روبرو شده و امتیازهای خوبی هم بدست آورد. این نشان داد که بازسازی مجموعه جنگاوری مدرن، پتانسیل زیادی دارد. بخش آنلاین آن ها نیز بسیار مجذوب کننده بوده و به همین علت یکی از برترین عناوین شوتر در تاریخ هستند.

شایعات ساخت بازسازی جنگاوری مدرن 2 برای مدت زیادی جریان داشت. مخصوصاً با عرضه شماره 1، احتمال عرضه شماره 2 نیز بیشتر شد. حال با توجه به تأیید و اعلام تاریخ عرضه، باید صبر کرد و دید که این بازی چگونه عمل خواهد نمود. در حال حاضر مجموعه کال آو دیوتی در شرایط خوبی قرار ندارد. دو عنوان قبلی اصلاً خوب عمل نکرده و از طرفی وارزون نیز در حال از دست دادن کاربر است. اکتیویژن باید در پی راهی باشد تا دوباره کال آو دیوتی را به دوران اوج خود بازگرداند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 تعیین شد؛ پلتفرم ها هنوز اعلام نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 تعیین شد؛ پلتفرم ها هنوز اعلام نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید