تاسیس تالار مشاهیر جودو با حضور 19 نفر از بهترین های دنیا

به گزارش وبلاگ زیبا، مراسم تاسیس و شروع به کار تالار مشاهیر جودو در فاصله دو روز مانده به شروع رقابتهای قهرمانی دنیای به میزبانی باکو و در تالار کاخ بوتا این برگزار گردید. با برگزاری این مراسم، 19 نفر از قهرمانان و نامداران جودو دنیا با عضویت در این تالار تندیس جیگاروکانو و لوح مربوطه را دریافت کردند.

تاسیس تالار مشاهیر جودو با حضور 19 نفر از بهترین های دنیا

کانو بنیانگذار جودو دنیا است و فدراسیون دنیای با تهیه تندیس وی، آن را به نخبگان جودو دنیا که به این تالار پیوستند، اهدا کرد.

برهمین اساس الهام زکیف دارنده دو طلا و یک برنز المپیک، دو طلا، یک نقره و دو برنز دنیا و 7 مدال طلای اروپا، همراه با نظیم حسینی اف و النور ممدلی قهرمانان اروپا، دنیا و المپیک که هر سه هم از قهرمان ان جودو آذربایجان هستند، تدی رنر دارنده 10 مدال طلای دنیا و المپیک از فرانسه، آنتل کواسف دارنده طلا المپیک، طلا و نقره دنیا از مجارستان، هیتوشی ساتو و آیومی تانیموتو از ژاپن، گیسام دونگ می از چین، سونگ هیو کیو از کره شمالی، مین سونگ چو از کره جنوبی، انیس لونیفی از تونس، هشام مصباح از مصر، عامر بن خلیفه ازالجزایر، نیکولاس گیل از کانادا، کانوگوکی و جیمی پدرو از آمریکا، رونالدور ویتا از کوبا،مارک هیوزینگا از هلند، جین بردیچ از انگلستان و فیلیس مارینی از ایتالیا به این تالار پیوستند.

جوایز ویژه فدراسیون دنیای

رئیس فدراسیون دنیای در جریان برگزاری مراسم تاسیس تالار مشاهیر این رشته، مدال طلای IJF را به جیووانی پریدا از ایتالیا به پاس 40 سال آموزش و کوشش برای گسترش جودو اهدا کرد. همچنین دیپلم افتخار فدراسیون دنیای نیز از سوی بارکوس به برند آچیل از انگلستان به پاس کوشش برای گسترش داوری اهدا شد.

رقابتهای جودو قهرمانی دنیا از فردا پنجشنبه در باکو شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تاسیس تالار مشاهیر جودو با حضور 19 نفر از بهترین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس تالار مشاهیر جودو با حضور 19 نفر از بهترین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید