ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

به گزارش وبلاگ زیبا، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در محور های شرق استان تهران به صورت روان و عادی در جریان است.

ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ زیبا، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور های شرق استان تهران، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو جهت رفت و برگشت محور هراز عادی و روان در جریان است و خودرو ها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه ای زمانبندی کنند تا با ترافیک های مقطعی روبرو نشوند و به حداقل زمان مسافرت برسند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان نمود: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و بدون مشکل در جریان است و خودرو ها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو جهت رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین عادی و روان گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور 100 درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محور ها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محور های هراز و فیروزکوه را دارند، می بایست با تجهیزات کامل زمستانه، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس وارد این محور ها شوند.

وی بیان نمود: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک روان و عادی در محور هراز و فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید