تشدید آلودگی هوای 3 کلانشهر

به گزارش وبلاگ زیبا، سازمان هواشناسی با صدور هشدا نارنجی رنگ نسبت به تشدید آلودگی هوای سه کلانشهر تا پنج شنبه (25 آذرماه) هشدار داد.

تشدید آلودگی هوای 3 کلانشهر

به گزارش ایسنا در هشدار نارنجی رنگ هواشناسی آمده است: انباشت و افزایش غلظت آلاینده های جوی همراه با کاهش کیفیت هوا سه شنبه (23 آذرماه) برای شهر های تهران و اصفهان، چهارشنبه و پنج شنبه (24 و 25 آذرماه) برای شهر های تهران، اصفهان و کرج پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی افزایش شاخص کیفیت هوا و احتمال افزایش غلظت آلاینده های جوی تا شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها و در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده، احتمال برقراری شرایط بسیار ناسالم به ویژه در منطقه ها پر تردد و صنعتی وجود دارد.

سازمان هواشناسی نسبت به مدیریت جهت کاهش تردد خودرو ها و کنترل فعالیت واحد های صنعتی، تاکید بر عدم تردد برای تمام گروه های سنی و اجتناب از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز توصیه می کند.

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که پدیده ای جوی اثرات منفی در پی داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می شود.

منبع: فرارو

به "تشدید آلودگی هوای 3 کلانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید آلودگی هوای 3 کلانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید