تصویب 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان تکاب

به گزارش وبلاگ زیبا، برای توسعه زیرساختهای گردشگری شهرستان تکاب اعتباری به مبلغ 80 میلیارد ریال در اولین جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان آذربایجان غربی تصویب شد.

تصویب 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان تکاب

به گزارش وبلاگ زیبا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، در اولین جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان که در محل سالن جلسات فرمانداری تکاب برگزار گردید با موافقت استاندار آذربایجان غربی 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساختهای گردشگری این شهرستان تصویب شد.

در این جلسه جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرستان تکاب دارای توانمندیهای زیادی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است و این موضوع موجب می گردد تا ما در حوزه کاری خود برنامه ریزی کلان برای این شهرستان داشته باشیم.

جباری توضیح داد: علیرغم پیشینه تاریخی و داشته های فرهنگی متاسفانه تکاب به صندلی اصلی خود دست نیافته و هنوز موزه تخصصی ندارد.

او گفت : می توان با هماهنگی و تعاملات فی مابین در توسعه گردشگری شهرستان تکاب گام برداشته و این شهر را بعنوان یکی از مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.

جباری هم چنین اضافه نمود : ما در سال 97 علاوه بر اقدامات مرمتی و احیای آثار تاریخی اقدام به تهیه کلیپ معرفی شهرستان تکاب نموده و اخیراً کلیپی را در مورد معرفی آبگرم احمد آباد بعنوان یکی از زیرساختهای گردشگری منطقه تخت سلیمان تهیه نموده ایم.

در ادامه این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی به تشریح احتیاجهای توسعه زیرساختهای گردشگری تکاب پرداخته و با موافقت استاندار آذربایجان غربی مبلغ 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی برای ایجاد و توسعه زیرساختهای گردشگری در منطقه نمونه گردشگری تخت سلیمان، زیرسازی و آسفالت راستا دسترسی به چمن متحرک از سمت قره بلاغ، زیرسازی و آسفالت راستا دسترسی به آبگرم قینرجه، تکمیل زیرساختهای مورد احتیاج در آبگرم احمد آباد تخت سلیمان و توسعه زیرساختهای گردشگری درمنطقه نمونه گردشگری تخت سلیمان در نظر گرفته شد.

منبع: میراث آریا

به "تصویب 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان تکاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری شهرستان تکاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید