تعبیر خواب شوره سر

به گزارش وبلاگ زیبا، دیدن شوره سر در خواب نمادی از افکار و عقایدی است که رویابین در سر دارد ولی تعبیرگران اسلامی شوره سر را نشانه غم و رسیدن آسیب بیان نموده اند.

تعبیر خواب شوره سر

تعبیر خواب شوره سر

سرویس سرگرمی - به گفته تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا، سر بیانگر نیات و تصوری است که فرد از خود در زندگی دارد و شوره سر افکار، ایده ها و عقایدی است که در سر جا گرفته اند. ریزش شوره سر نشان از خالی شدن فرد از افکار و عقاید خود است. ایده هایی که می توانست باعث پیشرفت گردند از بین رفته و دیگر کمکی به فرد نخواهند کرد. تفاسیر گفته شده همگی بر اساس نمادها بوده و بایستی بر اساس شرایط زندگی رؤیابین تطبیق داده شوند و اما معبرین قدیمی در رابطه با شوره سر چه می گویند؟

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب ریختن شوره سر

ابن سیرین می گوید:

  • اگر در خواب ببینی از سر تو شوره می ریزد، تعبیرش این است که به اندازۀ آن از کسی به تو آسیب خواهد رسید.
  • اگر شوره موی سر را فرو ریخته ای بی غم و اندوه می شوی.

تعبیر گری می گوید: اگر کسی در خواب دید سرش پر از شوره شده است، به آفت و بلا نزدیک است یا به او از جانب کسی آسیبی وارد می گردد. اگر شوره ها در حال فروریختن بودند، درحال خلاصی از رنج و سختی است. اگر به همراه شوره، وقتی سرش را شانه می کرد، موهای سرش نیز می ریخت، غمش زودتر انتها می یابد. اگر ماده شستشو کننده به سرش مالید و سرش را شست و شوره ها از بین رفت، به او سود خواهد رسید و زندگی اش خوب خواهد شد.

منابع:

کتاب فرهنگ تفسیر رؤیا

تعبیرستان

یوتاب

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب شوره سر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب شوره سر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید