تلویزیون مفهومی و زیبای Display Showcase ال جی

به گزارش وبلاگ زیبا، امروزه دیگر در خصوص تلویزیون ها فقط مقدار نیست که نقش مهمی در انتخاب دارد. تولیدنمایندگان با ترفندهای هوشمندانه و عملکردهای منحصربه فرد کوشش می نمایند در یک بازار از قبل اشباع شده برجسته شوند.

تلویزیون مفهومی و زیبای Display Showcase ال جی

با این وجود، این روزها همه چیز به زیبایی شناسی خلاصه می گردد زیرا مصرف نمایندگان مدل هایی را خریداری می نمایند که جلوه گر باشند. نمایشگر Display Showcase یکی از خیره نماینده ترین پنل هایی است که در این مدت دیده شده است.

ایده این طراحی مفهومی به وسیله Jei Design Works شکل گرفته است. تیم خلاق ال جی مستقر در سئول، کره جنوبی می خواهند با این طراحی نشان دهند که پیشنهاد آینده ال جی چگونه می تواند باشد.

اگر Display Showcase ال جی بتواند در نهایت به یک محصول تجاری تبدیل گردد، احتمالاً از همه رقبا پیشی خواهد گرفت. بارزترین ویژگی این تلویزیون OLED، پنلِ تقریباً بدون حاشیه آن نیست. در واقع، چیزی که تاثیر فوق العاده ایجاد می نماید، قاب فلزی رزگلد این محصول است. شاسی اسکلتی از هر چهار گوشه صفحه نمایش را پشتیبانی می نماید.

این رویکرد و شیوه طراحی نوین باعث می گردد سخت افزار بدنه که آن را در جای خود نگه می دارد، شناور به نظر برسد. به گفته Jei Design Works، کانسپت LG Display Showcase اساساً یک مدل مستقل است. با این حال، درست مانند بسیاری از تلویزیون های مدرن، کاربران می توانند آن را به دیوار نصب نمایند یا به وسیله قلاب های مخصوص از سقف آویزان نمایند.

در پشت تلویزیون، چهار سوراخ برای نصب وجود دارد که به نظر می رسد با استاندارد VESA سازگار هستند.

هنوز معین نیست که درگاه های ورودی در این طراحی مفهومی کجا تعبیه شده اند، اما ممکن است صدا از بلندگوهای پایین تر پخش گردد. با این حال، Display Showcase آنقدر باریک به نظر می رسد که ممکن است با یک ساندبار/ماژول جداگانه برای پورت ها و موارد دیگر عرضه گردد.

منبع: فوت و فن

به "تلویزیون مفهومی و زیبای Display Showcase ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون مفهومی و زیبای Display Showcase ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید