جاذبه هایی که باید در اولین سفرتان به کپنهاگ ببینید

به گزارش وبلاگ زیبا، پیشنهاداتی برای سفر به کپنهاگ

کپنهاگ شهر غافلگیر کننده ای است. البته از جنبه مثبت اش! کپنهاگ یکی از آن شهر هایی است که حس و حال یک دهکده را دارد و در عین حال با همهمه و جنب و جوش شهرهای بزرگ اروپا، شما را غافل گیر می نماید. کپنهاگ، شهری است که در آن می توانید به تماشا یکی از قدیمی ترین لونا پارک های جهان بروید، در کانال های آبی آن سوار قایق بشوید و خوشمزه ترین غذاها را امتحان کنید. برنامه ریزی برای اولین سفرتان به این شهر فوق العاده، ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. خصوصا اگر قصد دارید با گروهی از دوستان و یا افرادی که برایتان مهم هستند به آن سفر کنید. در صورتی که شما مسئول برنامه ریزی برای سفر و پیدا کردن جهت ها و جاذبه ها باشید، این سختی بیشتر است. اگر اولین بار است که به این شهر سفر می کنید، با خبرنگاران همراه باشید تا با برترین پیشنهاد های تماشای کپنهاگ آشنا شوید.

جاذبه هایی که باید در اولین سفرتان به کپنهاگ ببینید

1- به برترین بازارهای غذای خیابانی بروید

تعداد کمی بازار غذاهای خیابانی در کپنهاگ هست که با رفتن به آن ها می توانید مطمئن باشید که خوشمزه ترین های این شهر را امتحان نموده اید. به بازار Papirøen بروید؛ جایی که بیشتر افراد محلی برای گذراندن عصر و خوردن یک وعده غذای خوشمزه به آنجا می آیند. در اینجا می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را پیدا کنید که با برترین کیفیت تهیه شده اند.

2- سری به باغ های تیولی بزنید

هیچ سفری به کپنهاگ، بدون تماشا یکی از زیباترین و جالب ترین تم پارک های اروپا کامل نخواهد بود. تیولی یکی از الهام بخش ترین پارک های داخل شهر است که در آن می توانید ماکت های ظریف و هنرمندانه ای از معروف ترین ساختمان ها و جاذبه های جهان را بببینید. می توانید در این پارک سوار ترن هوایی چوبی 100 ساله بشوید و از یک گردش هیجان انگیز درست در وسط کپنهاگ لذت ببرید.

3- در راستا مارپیچی برج Rundetårn پیاده روی کنید

با هزینه خیلی کمی می توانید خودتان را به تماشا یکی از برترین چشم انداز ها شهر کپنهاگ مهمان کنید. در راستا مارپیچی، گیج کننده و پر هرج و مرج این برج راه بروید و پس از طی کردن یک راستا بلند و شیب دار به بالکن آن با نمایی فوق العاده از شهر برسید.

4- یک روز سلطنتی را در قلعه Rosenborg تجربه کنید

قلعه های زیادی در دانمارک وجود دارد که یکی از زیباترین آنها قلعه روزنبرگ در کپنهاگ است. به این قلعه بروید تا بخش حیرت انگیزی از تاریخ دانمارک را کشف کنید. مجسمه ها و تزیینات هنری آن را ببینید که به برترین شکل، هنر معماری دانمارک را به نمایش گذاشته اند.

5- خودتان را به یک تور آبی آرامش بخش مهمان کنید

راه های زیادی برای تماشا شهر و لذت بردن از چشم انداز ها آن هست، اما تماشا کپنهاگ از چشم انداز کانال های آبی آن، یکی از برترین راه ها است. می توانید در نزدیکی اسکله Nyhavn یک قایق اجاره کنید و از تماشا زاویه جدیدی از شهر لذت ببرید.

منبع: الی گشت

به "جاذبه هایی که باید در اولین سفرتان به کپنهاگ ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی که باید در اولین سفرتان به کپنهاگ ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید