جدول زمان بندی کامل بازی های پاراآسیایی 2018، مشخص شدن ساعت افتتاحیه، اختتامیه و سالن های برگزاری مسابقات

به گزارش وبلاگ زیبا، سومین دوره بازی های پاراآسیایی در مهر ماه و به مدت هشت روز در شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی برگزار خواهد شد.

جدول زمان بندی کامل بازی های پاراآسیایی 2018، مشخص شدن ساعت افتتاحیه، اختتامیه و سالن های برگزاری مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ زیبا، این دوره از بازی ها قرار است از 6 اکتبر (14 مهر) تا 13 اکتبر (21 مهر) در 10 استادیوم در شهر جاکارتا برگزار گردد و 3589 ورزشکار از 43 کشور در 18 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

استادیوم اصلی این بازی ها گلورا بنک کارنو نام دارد که GBK نیز نامیده می گردد. در این استادیوم 9 سالن و محل مسابقه برای رشته های مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین 9 سالن دیگر نیز در قسمت های دیگر شهر جاکارتا که تصویر این مناطق در نقشه شهری به توضیح زیر است:

هما نطور که گفته شد، بازی های این دوره از روز شنبه 6 اکتبر برگزار می گردد و بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر رشته هایی هستند که کار خود را قبل از مراسم افتتاحیه شروع می نمایند.

مراسم افتتاحیه طبق اعلام مسئولان برگزاری از ساعت 19 تا 21 به وقت محلی در استادیوم اصلی برگزار می گردد. مراسم اختتامیه هم به مدت 90 دقیقه از ساعت 19 تا 20:30 روز شنبه 13 اکتبر برگزار خواهد شد. در روز اختتامیه نیز مسابقات دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون و بسکتبال باویلچر برگزار می گردد. ضمن اینکه تیم ها می توانند از روز 2 اکتبر وارد دهکده ورزشکاران شده و روز 14 اکتبر نیز این محل را ترک نمایند.

در سومین دوره بازی های پاراآسیایی قرار است 558 رویداد برگزار گردد که 280 رویداد در بخش مردان، 232 رویداد در بخش بانوان و 46 رویداد نیز در بخش میکس خواهد بود. از بین 18 رشته ای که در این دوره حضور دارند، دوومیدانی با 169 رویداد، بیشترین مسابقه را برای کسب مدال خواهد داشت.

رویدادهایی که در این 18 رشته برگزار خواهد شد، به توضیح زیر است:

منبع: تسنیم

به "جدول زمان بندی کامل بازی های پاراآسیایی 2018، مشخص شدن ساعت افتتاحیه، اختتامیه و سالن های برگزاری مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول زمان بندی کامل بازی های پاراآسیایی 2018، مشخص شدن ساعت افتتاحیه، اختتامیه و سالن های برگزاری مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید