از اندونزی، یخچالی: می خواستیم از کره انتقام بگیریم، حریف دنبال حاشیه سازی بود

به گزارش وبلاگ زیبا، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تیم ایران چهار سال پیش در فینال بازی های آسیایی مغلوب کره گردیده بود و اینجا می خواستیم انتقام بگیریم.

از اندونزی، یخچالی: می خواستیم از کره انتقام بگیریم، حریف دنبال حاشیه سازی بود

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ زیبا از اندونزی، بهنام یخچالی پس از پیروزی برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: بازی خیلی سختی بود. بازی های نیمه نهایی همیشه حساسیت زیادی دارد مخصوصا که برابر کره باشد .

او ادامه داد: شاید از چند ماه پیش می دانستیم که حریف ما در نیمه نهایی تیم کره است . چیزی که حساسیت این بازی را بیشتر می کرد این بود که تیم ما چهار سال پیش در فینال این مسابقات مغلوب کره گردیده بود و اینجا می خواستیم انتقام بگیریم. خدا را شکر تمام تیم انسجام خوبی داشت و توانستیم به فینال برسیم.

او ادامه داد: ما در این بازی انگیزه خیلی زیادی داشتیم. چهار سال پیش کره ما را خیلی اذیت کرد. چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که در زمین نبودند همه کمک کردند. خدا را شکر توانستیم با انگیزه و انسجام کره را ببریم.

یخچالی درخصوص اتفاقات سرانجام بازی گفت: تیم کره باخته بود و دنبال حاشیه سازی بودند. اتفاق مهمی نبود.

او در ادامه از فاصله کم بسکتبال ایران تا قهرمانی این بازی ها توضیح داد: از ابتدای تورنمنت هدف ما این بود که قدم به قدم پیش برویم. تا الان هم سه قدم خیلی خوب برداشته ایم و تنها یک قدم دیگر باقی مانده و فکر می کنم این تیم چین است که به فینال می رسد. بازی خیلی سختی در فینال داریم اما سعی می کنیم مثل سه بازی قبل در 40 دقیقه ای که باقی مانده با انسجامی که داریم چین را هم شکست بدهیم و جای خالی این مدال در ویترین افتخارات بسکتبال را پر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، یخچالی: می خواستیم از کره انتقام بگیریم، حریف دنبال حاشیه سازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، یخچالی: می خواستیم از کره انتقام بگیریم، حریف دنبال حاشیه سازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید